گوناگون
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد

اپلیکیشن های خریداری شده، فیلم ها و کتاب ها را با شش نفر از اعضای خانواده ی خود به اشتراک بگذارید.
شایعه شده است که  ویژگی Family Library امروز به صورت رسمی در کنار ویژگی های به اشتراک گذاری ویژه ی اپلیکیشن ها، فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و کتاب ها در Google Play Store در دسترس قرار می گیرد.
با انجام کمی تنظیمات، محصولات خریداری شده در Google Play Store شما حالا در میان تمام دستگاه های موجود در میان خانواده ی شما وجود دارد.
زمانی که برای Family Library ثبت نام می کنید، از شما خواسته می شود تا به وارد کردن مشخصات کارت اعتباری خود بپردازید تا بتوانید تمام خریدهایی که توسط خانواده ی شما انجام می شود را پوشش دهید، اما مدیر یا مسئول حساب های مالی خانواده قادر خواهد بود تا به تایید خریدها برای سایر کاربران بپردازد و یا به آن ها اجازه دهد تا از کارت های اعتباری خود و یا کارت های هدیه استفاده کنند.
در حالی که تمام اپلیکیشن های Google Play در میان دستگاه های اندروید هر یک از اعضای خانواده ی شما sync می شود، تنها کتاب ها، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها برای کاربران iOS نیز موجود خواهد بود. ( به عبارت دیگر، شما می توانید به sync کردن کپی اندروید Monument Valley برای آیفون خواهر خود بپردازید.) این خدمات از صبح روز چهارشنبه عرضه خواهند شد، اما در صورتی که بلافاصله فعال نشدند، در 48 ساعت آینده ی پس از آن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
در نهایت، به دلیل اینکه Family Library هنوز از برنامه های Google Play Music Family که این شرکت در ماه دسامبر سال پیش آن را راه اندازی کرد، جدا می باشد، از ارزش چندانی برخوردار نیست. اشتراک افراد تغییر نخواهند کرد، اما این خدمات در حال حاضر در 12 کشور از جمله ایرلند، نیوزلند و مکزیک موجود می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روسیه اعتقاد دارد گوگل از تسلطش بر بخش موبایل، سو استفاده می کند