موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

آن ها می خواهند به کار گرفتن تکنولوژی Tango’s AR را برای تولیدکنندگان تلفن آسان تر کنند.
تولیدکنندگان می توانند دستگاه های خود را سازگار با Tango بسازند و این کار را به سادگی و از طریق مجهز کردن آن ها به Qualcomm جدید و Snapdragon 800 در پیش رو و 600 SoCs انجام می دهند. با توجه به گزارش های به دست آمده از Ars Technica ، سازندگان این تراشه ها در طول یک سال و نیم گذشته با گوگل همکاری می کرده اند تا محصولات خود را برای تکنولوژی حقیقی افزونه ی تایتان آماده کنند. زمانی که big G به نشان دادن نمونه ی اولیه ی پروژه ی Tango خود پرداخت، از یک نسخه تراشه ی کامپیوتری اضافی برخوردار بود. اما اولین تلفن Tango یعنی مدل Lenovo’s Phab2 Pro ، این موارد را در اختیار نداشت.

Phab2 Pro دارای پردازشگر چهار هسته ای Snapdragon 652 می باشد تا بتواند به اجرا کردن قابلیت های Tango’s AR بپردازد. Qualcomm حتی اعلام کرده است، از زمانی که پردازشگرهای آن برای تکنولوژی و فن آوری بهینه شده است، Tango در نهایت از قدرت پردازشگرهای کمتری در مقایسه با یک اپلیکیشن معمولی استفاده میکند و کمتر از دو وات به مصرف برق می پردازد. با از میان برداشتن نیاز برای سخت افزارهای اضافی در کنار وجود یک حسگر عمیق، و یک دوربین با قابلیت ردیابی حرکت، این شرکا در تلاش هستند تا استفاده از تکنولوژی AR را برای سازندگان تلفن آسان تر کنند.

اگر به یاد داشته باشید، Tango ، می توانست از طرق دوربین های موجود در دستگاه ها به انطباق تصاویر بر روی دنیای واقعی بپردازد. یکی از اپلیکیشن های آن به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید حتی پیش از این که شروع به بازسازی و یا جابه جا کردن وسایل خانه ی خود کنید،  به تجسم آن بپردازید.

برچسب هاQualcommTango
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کوالکام این هفتهSnapdragon 820 را معرفی نخواهد کرد