محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش پیوست، کل فرایند واگذاری و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی در قالب طرح «مشارکت بخش غیردولتی در ارائه خدمات الکترونیکی» به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش مهر، سامانه‌ی اطلاع‌رسانی رجیستری تلفن همراه با هشدار نسبت به اقدام برخی سودجویان در جعل شناسه IMEI گوشی‌های تلفن همراه، اعلام کرد که مجازات قانونی از جمله حبس و جزای نقدی در انتظار جاعلین است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش ایبِنا، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با اعلام جزییات فرایند رمز یکبار مصرف بانکی، گفت: بانک‌ها از اول خرداد برای ارائه رمز یک بار مصرف باید آماده باشند و مشتریان می‌توانند به تدریج این خدمت را دریافت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان میبد از شناسایی و دستگیری سارقان سابقه‌دار باطری‌های دکل‌های مخابراتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در میبد خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت

به گزارش پیوست، این خبری است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در گفت‌وگوی تلفنی با خبر شبکه یک سیما اعلام کرد. درست در شرایطی که شهروندان در تب و تاب دریافت رمز پویا یا رمز یک بار مصرف افتاده‌اند و خبر مهلت ۱۰ روزه برای دریافت رمز یک بار مصرف آن‌ها را روانه شعب بانک‌ها کرده است ناصر حکیمی اعلام کرد: « مهلت اول خرداد برای اجرای این طرح مربوط به بانک‌ها است و لازم نیست مردم در این مدت کاری انجام دهند.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال نهایی‌سازی چارچوب تحلیل سناریوهای بکارگیری رمزارزها در کشور است.
به گفته ابوذر عرب‌سرخی - مجری فعالیت محوری زنجیره بلوکی پژوهشگاه، پژوهشکده امنیت ارتباطات و فناوری اطلاعات - با همکاری پژوهشکده سیاست‌پژوهی و مطالعات راهبردی نسبت به تدوین چارچوب تحلیل سناریوهای به کارگیری رمزارزها در کشور اقدام کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌من، دیوان عدالت اداری، شکایت سازمان بازرسی کل کشور از کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای ابطال مصوبه‌ای در خصوص سهم ۱۰ درصدی اپراتورها از مکالمات بین‌الملل صادره را رد کرد.

ادامه مطلب