محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ ارديبهشت

دکتر لیلی امانی دستیار تخصصی داروسازی سنتی درباره تولید فرمولاسیون از زالوی طبی ایرانی به خبرنگار مهر گفت: از آنجایی که زالو اثرات درمانی دارد از این رو درصدد آمدیم تا بدین واسطه فرمولاسیونی را به دست آوریم که برای ترمیم زخم مناسب باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت

به گزارش فارس، براساس فهرست منتشر شده بانک مرکزی از دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما، در یک سال گذشته شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) معادل یورویی 78176465.922 (۷۸ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۴۶۵ یورو) ارز نیمایی دریافت کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طراحی سامانه‌ای برای ارزیابی صحت اخبار در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش خانه ملت، محمد جواد آذری جهرمی درباره داغ بودن فضای شایعات در فضای مجازی، گفت: ترویج شایعه و اخبار دروغ یکی از آفت‌های نظام انتقال سینه به سینه و فضای مجازی است. در دین ما نیز علما برای تشخیص سره یا ناسره بودن روایات از مجموعه علوم مانند علم رجال، علم انساب و علم کلام استفاده می‌کردند؛ با استفاده از این روش فرد موثق و غیرموثق شناسایی می‌شود که مجموعه این بستر در دنیای امروز را سواد رسانه‌ای گویند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت

به گزارش پیوست، فراکسیون حمایت از توسعه زیست‌بوم نوآوری و فناوری در مجلس شورای اسلامی به زودی راه‌اندازی و هفته آینده انتخابات اعضای آن برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت

اجرای طرح رمز دوم یک‌بار مصرف که قرار بود از ابتدای خردادماه سال جاری اجرایی شود، برای مدتی به تعویق افتاد.
بانک مرکزی از سال گذشته با ابلاغ بخشنامه‌ای به بانک‌ها خبر از اجرای طرح رمز دوم یک‌بار مصرف از خرداد ماه سال جاری داد و بانک‌ها را ملزم کرد تا زیرساخت‌های لازم برای اجرای کامل این طرح و ابطال رمزهای دوم ایستا را فراهم کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت

هیئت‌مدیره همکاران سیستم، فرید فولادی را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت و جانشین مهدی امیری معرفی کرد. توسعه ظرفیت‌های مدیریتی و استعدادهای جوان و استفاده از آن‌ها در بالاترین سطوح مدیریت، چندسالی است که به‌شکل جدی در دستور کار موسسین و هیئت‌مدیره همکاران سیستم قرار دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش مهر، در پی اجرای سیاست قطع خطوط موبایلی که اقدام به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی می‌کنند، شمار سیم‌کارت‌های مسدود شده به ۱۲۶ هزار رسید اما همچنان کاربران از دریافت این پیامک‌های مزاحم، ناراضی‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، ثبت‌ نام در ششمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITEEKEND 6) از فردا، ۲۵ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود.
ششمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITWeekend 6) با هدف انتقال تجربه در کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات، داستان‌های موفقیت و شکست و ایجاد انگیزه در تولید استارتاپ‌های نوآورانه در تاریخ ۱۳ تیر ماه امسال در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

ادامه مطلب