محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ خرداد

به گزارش تسنیم، بر اساس برخی اظهارنظرها و با وجود وعده قطع فعالیت سامانه ثبت گوشی مسافری در پایان اردیبهشت ماه، ظاهراً این سامانه مانند گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ خرداد

به گزارش مهر، معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر نقش اپلیکیشن‌های بومی در کاهش خسارات در زمان سیل از ارسال ۲ میلیارد پیامک هشدار به مشترکان تلفن همراه در واقعه سیل اخیر کشور خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ خرداد

دبیر شورای عالی فضای مجازی با هشدار درباره اینکه پول مجازی بین‌المللی بخش قابل توجهی از نظام بانکی و حاکمیت ملی کشور را تصرف می‌کند بر ضرورت بومی‌سازی پلتفرم‌های مالی تاکید کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱ خرداد

معاون رگولاتوری گفت: منشأ بیش از ۳۰ درصد تداخلاتی که اپراتورهای موبایل اعلام می‌کنند استفاده از تکرارکننده‌ها و تقویت‌کننده‌های غیرمجازی است که در برخی از ساختمان‌ها و برج‌ها نصب شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت

به گزارش فارس، عضو هیات مدیره‌ سندیکای صنعت مخابرات در راستای رونق تولید گفت: از وزیر ارتباطات درخواست می‌کنم به اپراتورها تاکید شود که شرایط قراردادی یکسان با شرکت‌های خارجی‌ و داخلی داشته باشند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، درحالی که کم‌فروشی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی توسط رگولاتوری محرز شده است، کاربران برای اطمینان از کیفیت و سرعت اینترنت خود می‌توانند سرویس‌شان را بررسی کنند و از انطباق این شرایط با قرارداد خود مطمئن شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، واردات گوشی موبایل در فروردین امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته حدود ۸۶ درصد کاهش داشته است.
بررسی آمار واردات ایران در ماه ابتدایی امسال از این حکایت دارد که در این مدت حدود شش میلیون و ۱۰۰ هزار دلار واردات گوشی موبایل به ایران انجام شده که نشانگر کاهش ۸۶ درصدی نسبت به فروردین سال گذشته است.

ادامه مطلب