محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ خرداد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در جلسه‌ای که امروز با حضور معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعضای هیئت‌مدیره پست، معاونین فنی و بازرگانی و فناوری مدیرعامل و تنی چند از مدیران حوزه برنامه‌ریزی برگزار شد، مدل قیمت تمام‌شده خدمات پست و تسهیم هزینه‌ها بر مبنای چهار دسته فعالیت‌های اصلی و بر اساس زمان و وزن مرسولات پستی تشریح تبادل‌ نظر شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ خرداد

پس از فعال شدن این قابلیت، کاربر راننده با شماره تماسی شبیه به ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ روبه‌رو می‌شود. این شماره تماس برای این نوع سرویس در نظر گرفته شده است. شماره تماس کاربر مسافر نیز چیزی شبیه به است. پس هر دو طرف بدون اینکه از شماره هم آگاه باشند می‌توانند با هم تماس تلفنی بگیرند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ خرداد

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرم خود نوشت:
«اینجا پشت بام کاروانسرای "مرنجاب" است. کاروانسرایی در عمق کویر، با آسمان و شبهایی بی‌نهایت زیبا و دوست داشتنی و مکانی بکر برای گردشگری. متاسفانه هر از چندی خبری از گم‌کردن مسیر و مفقود شدن گروه‌های گردشگری در مرنجاب می‌شنیدیم. چندی پیش مردم آران و بیدگل، از وزارت ارتباطات خواستند تا با ایجاد پوشش تلفن‌همراه، ناجی جان گردشگران باشد. دستور آنها اجرا شد و بالاخره مرنجاب هم تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفت.
پیشنهاد می‌کنم از زیبایی‌های کاشان بویژه در این فصل گلابگیری دیدن کنید و حتما سری هم به مرنجاب بزنید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ خرداد

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی در حساب توییترش نوشت: «‌دیشب در احیاء پیرمردی از قبض موبایلش گلایه کرد. گوشی هوشمند نداشت، اما قربانی ستاره مربع‌ها شده بود. با ستاره ۸۰۰ مربع عضویتش را لغو کردم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ خرداد

به گزارش پیوست، رمزارز پیمان با پشتوانه طلا از تاریخ اول تیرماه منتشر می‌شود. در صورت انتشار رمزارز پیمان در اول تیرماه این اولین رمزارزی خواهد بود که در ایران و با پشتوانه طلا صادر خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۵ خرداد

به گزارش ایسنا، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خبر داد: در جلسه امروز وزیر ارتباطات در خصوص پاسخگویی به سوال آقای ادیانی حضور پیدا کرده بود. این سوال درباره هوشمندسازی مدارس به سیستم فناوری‌های نوین بود.

ادامه مطلب