محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد

کافه بازار در تازه‌ترین نسخه خود امکان فعال‌سازی حالت کودکان برای والدین و مربیان را اضافه کرده است. با فعال‌سازی حالت کودک دسترسی به برنامه‌ها، بازی‌ها و ویدیوهایی با محتوای نامناسب برای کودکان زیر ۱۰ سال محدود می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ خرداد

سند توسعه صادرات نرم‌افزار و خدمات نرم‌افزاری کشور با همکاری وزارت ارتباطات، سازمان توسعه تجارت و کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران، تدوین شد و قرار است ظرف یک ماه به هیئت دولت ارائه شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش ایرنا، قطعاً در کانال‌های تلگرامی یا دیگر شبکه‌های فضای مجازی پیام‌هایی با مضمون راه‌های دریافت شارژ و اینترنت رایگان با شماره‌گیری یک کد دستوری خاص به چشمتان خورده است اما با امتحان آنها، نه تنها خدمتی را به رایگان دریافت نکرده‌اید، بلکه هزینه‌ای نیز به شما تحمیل شده است. این کدهای دستوری معمولا از سوی برخی متخلفان برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش دیجیاتو، چند ماه قبل طرحی جدید در دستور کار مجلس قرار گرفته بود که می شد آن را نوآوری در سهمیه‌بندی سوخت توصیف کرد. این طرح بر مبنای اختصاص سهمیه روزانه ۰.۸ الی ۱ لیتر به ازای هر ایرانی مطرح شده است که به معنای ارائه ۲۴ الی ۳۰ لیتر بنزین ماهانه برای هر نفر خواهد بود و افراد فاقد خودرو نیز می‌توانند سهمیه خود را به متقاضیان واگذار کنند. قیمت بنزین سهمیه‌بندی شده همان نرخ‌های فعلی (۱۰۰۰ تومان) اعلام شده است و قیمت بنزین آزاد نیز بر اساس نرخ‌های فوب خلیج فارس در حدود ۳۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ خرداد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت ۶۲ درصد سهم بازار ADSL کشور را در اختیار دارد و از لحاظ تعداد مشترکان تلفن ثابت در دنیا رتبه ۹ را کسب کرده‌ایم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ خرداد

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بدون اجازه مشترک ممنوع است و با شرکت‌های متخلف در این حوزه برخورد می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۰ خرداد

سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) از امکان استعلام قیمت گوشی تلفن همراه از طریق سامانه ۱۲۴ مربوط به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان خبر داد.

ادامه مطلب