محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ خرداد

به گزارش مهر، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۰۱۹ از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه امسال ۹۸ در تهران برگزار می‌شود.
نمایشگاه الکامپ با شعار آینده بهتر و با هدف ارائه دستاوردهای عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ خرداد

به گزارش پیوست، مدیر پیام‌رسان گپ اعلام می‌کند که پس از گذشت سه ماه از راه‌اندازی سامانه «امداد و نجات مکان‌محور» روی این پیام‌رسان که برای کمک‌رسانی در موقع بحران طراحی شده، هنوز سازمان هلال احمر برای بهره‌برداری از این سامانه اعلام آمادگی نکرده‌ است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۹ خرداد

به گزارش پیوست، خطای سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی به کمتر از یک دهم درصد رسیده‌ است.
مدیرعامل شرکت سپندار با بیان این مطلب ضمن تایید وجود خطا‌های مقطعی در این سامانه در واکنش به ارسال پیامک‌های اشتباه به افراد در مورد پرداخت نشدن عوارض آزاد‌راهی‌ گفت: «در دوره زمانی کمتر از ۳ ماهی که از فعال شدن سامانه‌ پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراهی در ۴ بزرگراه کشور گذشته است خطای این سامانه به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است و سعی شده که هر روز با استفاده از فناوری‌های به روز از بروز خطاها آن کاسته شود.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد

مدیرعامل جدید شرکت ارتباطات زیرساخت، با انتشار توییتی از کاربران خواست مشکلات دسترسی به سرورهای گیم را به این شرکت اعلام کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۸ خرداد

به گزارش ایسنا، در صورتی که درباره میزان تشعشعات رادیویی منطقه‌ خود نگران هستید، می‌توانید از طریق رگولاتوری آن را اندازه‌گیری کرده و اگر با تشعشعاتی بیش از حد استاندارد مواجه شدید، این موضوع را در سامانه ثبت شکایت اعلام کنید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۷ خرداد

ابوالحسن فیروزآبادی -دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی- هفته گذشته و طی حکمی «سید هادی سجادی» را به عنوان « معاون اقتصادی و تنظیم مقررات» مرکز ملی فضای مجازی کشور و جایگزین سعید مهدیون منصوب کرد.

ادامه مطلب