محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۲ خرداد

به گزارش فارس، بر اساس گزارش سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ارتباط بین ناجا و گمرک برقرار است و از ابتدای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه تاکنون دولت هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

«سند الزامات توسعه خدمات دیجیتال بر بستر شبکه ملی اطلاعات از سوی مرکز ملی فضای مجازی تدوین و در دستور کار شورای عالی فضای مجازی قرار گرفت و قرار است بعد از تصویب به دستگاه‌های مرتبط ارائه دهنده خدمات دیجیتال ابلاغ ‌شود.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات گفت: هدف‌گذاری چند برابری صادرات لازمه توسعه زیرساخت‌ها در کشور است.
محمد جواد آذری جهرمی در همایش بین‌المللی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری که امروز در سالن اجتماعات پیامبر اعظم ساری برگزار شد، با بیان این‌که باید برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از ظرفیت بخش‌های مختلف بهره گرفت، اظهار کرد: مازندران در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری ظرفیت‌های خوبی دارد و می‌توان از این ظرفیت‌ها در بخش‌های دیگر بهره‌مند شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

هشتمین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری در حالی برگزار شد که معاون رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اعلام کرد برای آمدن به این نمایشگاه باید شلوار جین می‌پوشیدیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

سخنگوی وزارت ارتباطات ارتباطات از اعلام آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با سکوهای توزیع محتوا در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، سومین جلسه هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه کنندگان خدمات پخش محتوای تصویری برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۱ خرداد

به گزارش مهر، مدیر اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از حضور بیش از ۴۸۰ شرکت استارت‌آپی و ۷ کشور خارجی در این دوره از نمایشگاه خبر داد.
رضا حیدری بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۱۹) که در محل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: حضور شرکت‌های داخلی با استفاده از توان داخلی به رونق این نمایشگاه کمک می‌کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند