محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش مهر، کمیسیون فرهنگی مجلس موضوع نیازمندی‌های حقوقی و زیرساختی حوزه محتوا در بستر شبکه ملی اطلاعات را به بحث و بررسی می‌گذارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش صبحانه آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد ۲ مقام مسئول ناجا در ۲ استان مهم کشور یعنی اصفهان و فارس با ارسال بخشنامه‌هایی برای اصناف و اتحادیه‌های استان مربوطه، متذکر شده‌اند هرگونه خرید و فروش ارز دیجیتال تلگرام با نام «گرام» ممنوع است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش مهر، نظر به اهمیت موضوع مالکیت فکری و ثبت اختراعات، در توسعه فناوری، و لزوم ساماندهی و ایجاد زیرساخت‌ها و فرآیندهای مدرن، دقیق و شفاف در حمایت از مالکیت فکری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی و محققین و مخترعین حوزه سلامت، «کمیته سیاستگذاری مالکیت فکری و نوآوری وزارت بهداشت» تشکیل شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش دیجیاتو، خبری به نقل از وزیر ارتباطات در خبرگزاری‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است سیستم عامل جدیدی به جای اندروید برای گوشی‌های داخل کشور ارائه شود. در این رابطه از قول وزیر ارتباطات می‌خوانیم: «مدت زیادی بود که می‌خواستیم سیستم عامل اندروید را در گوشی‌های ایرانی تغییر دهیم تا از استارتاپ‌های داخلی حمایت کنیم.»

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

دکتر علی وحدت در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه بحث بازار محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان بحث مهمی برای صندوق به شمار می‌آید، گفت: امروز بیش از چهار هزار شرکت بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند که بعضی از آنها بزرگ و بسیار موفق هستند و تعداد این نوع شرکت‌ها هم کم نیستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش مهر، مهدی صفاری‌نیا عصر امروز در نشست صمیمی رئیس مجلس شورای اسلامی با شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران پارک فناوری پردیس، اظهار کرد: این پارک چهار حرکت و جریان اصلی در کشور را بر عهده دارد؛ ایجاد مدل تجارت و دانشی در قالب فن‌بازار و ایجاد جریان استارت‌آپی از اقدامات پارک فناوری پردیس به شمار می‌رود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست آشنایی شرکت‌های دانش بنیان با ظرفیت‌های تجاری و صادراتی کشور روسیه چهارشنبه ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.

ادامه مطلب