محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳۱ خرداد

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در مراسم رونمایی از این ۷ محصول فناورانه بیان کرد: امروز شاهد رونمایی بخش کوچکی از همکاری های معاونت علمی و وزارت بهداشت هستیم که با نمایش این محصولات ارائه شد. معاونت علمی به صورت جدی در حوزه بهداشت، تجهیزات بهداشتی و دارو مشغول فعالیت است. به گونه ای که سال گذشته بیشترین اعتبارات را به توسعه فناوری‌های این حوزه تعلق دادیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳۱ خرداد

عباس آسوشه در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت حمایت از ساماندهی پیام‌رسان‌های بومی در کشور گفت: ما بر مسئله ساماندهی پیام‌رسان‌های بومی و مسئولیت وزارت ارتباطات در این زمینه تاکید داریم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش ایلنا، اولین گردهمایی سازمان فروش و خدمات پس از فروش محصولات کارخانه تولیدی شرکت خدمات مخابراتی ارگ جدید با نام تجاری U.TEL، امروز چهارشنبه ۲۹ خردادماه در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی مردم را دعوت به نامه‌نویسی کرد؛ نامه‌نویسی برای بیان فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطاتی محل اقامتشان.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری شامگاه امروز در دیدار با حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اصلی ترین پایه اقتصاد دانش بنیان را انسان‌های متخصص و تحول آفرین دانست و اظهار داشت: با وجود تحریم ایران از سوی برخی کشورها، شاهد رشد فعالیت واحدهای فناور و دانش بنیان کشور و همچنین افزایش سوددهی این مجموعه‌ها هستیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور به همراه پیوست‌های آن، در قالب یک فایل الکترونیکی برای بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی کشور در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۰ خرداد

رضا الفت‌نسبت در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به آخرین بخشنامه بانک مرکزی درباره استفاده از ارز دیجیتال، اظهار کرد: بخشنامه ممنوعیت استفاده از ارزهای دیجیتال در کسب و کارها همچنان پا بر جاست و تغییری نکرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

به گزارش ارز دیجیتال، بر اساس بخشنامه جدیدی که در تاریخ ۲۶ خرداد از سوی شرکت توانیر به مدیران شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای ابلاغ شده، اقدامات جدی برای قطع انشعابات برق استفاده‌کنندگان از دستگاه‌های ماینر صورت خواهد گرفت.

ادامه مطلب