محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش مهر به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران، پروژه بین‌المللی ماهواره دانشجویی کوچک با هدف آموزش پژوهشگران کشورهای عضو سازمان همکاری‌های فضایی آسیا و اقیانوسیه (اپسکو) در زمینه فناوری فضایی در بخش آموزش این سازمان به اجرا درآمده که با توجه به تجارب خوب متخصصان کشورمان، انجام بخش وسیعی از آن، طی قراردادی با کشور چین به پژوهشگاه فضایی ایران واگذار شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش پیوست، سیل فروردین ماه سال جاری بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های مخابراتی کشور، آسیب وارد کرد.
در جریان سیل فروردین ماه که استان‌های متعددی از کشور را درگیر کرد، آسیب‌های جدی‌ای به زیرساخت‌های مخابراتی وارد شد که گرچه اپراتورهای مخابراتی ثابت و سیار با تمهیداتی، ارتباط مناطق سیل‌زده را به سرعت برقرار کردند؛ اما برگرداندن شرایط به پیش از سیل و بازسازی خسارات، صدها میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش بورس‌نیوز، مجمع سالیانه «رکیش» امروز برگزار شد.
سال ۹۷ شرکت «کارت اعتباری ایران کیش» با سال ۹۶ تفاوت چندانی نداشت و با افزایش بسیار اندک، ۵۵۱ ريال سود برای هر سهم شناسایی شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۴ خرداد

به گزارش بورس‌نیوز، شرکت مبین وان کیش با کمترین بدهی بانکی توانسته است با تیم جوان دریچه جدیدی در حوزه کسب و کارهای دیجیتال را بگشاید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

به گزارش مهر به نقل از رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی گفت: در پی اطلاعیه‌های قبلی رگولاتوری درباره مغایرت بسته‌های اینترنتی فروخته شده با میزان تحویل شده به مشترکان، اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت از امروز حداقل ۵ درصد به حجم مصرف منصفانه بسته‌های اینترنتی مشترکان اضافه می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

تعداد مشترکان اینترنت تا پایان سال ۱۳۹۷ به بیش از ۷۴ میلیون رسیده و ضریب نفوذ اینترنت را به بیش از ۹۰ درصد رسانده است.
به گزارش ایسنا، تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند طبق آخرین آمار منتشرشده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تا پایان سال ۹۷، ۷۴ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۵۹۵ است که شامل ۶۴ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۱۱۲ مشترک اینترنت پهن‌باند سیار و ۱۰ میلیون و ۳۸۱ هزار و ۴۸۳ مشترک اینترنت پهن باند ثابت می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۳ خرداد

اینستاگرم اختلال شدید در این شبکه اجتماعی به مدت یک ساعت را از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر تایید کرد.
در ساعات آغازین روز جمعه اینستاگرم اختلال گسترده‌ای را شاهد بود که دسترسی به آن را ناممکن کرد. کاربران این سایت در سراسر جهان گزارش کردند که قادر به دسترسی به این شبکه اجتماعی متعلق به فیس بوک نیستند.

ادامه مطلب