محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

به گزارش ایسنا، با توجه به این‌که سرویس‌گیرندگان خدمات ارتباطی باید از کیفیت خدماتی که دریافت می کنند، مطلع شوند، روش‌های مختلفی برای این کار توسط سرویس دهندگان خدمات ارتباطی ارایه شده که مراجعه به پنل کاربری اینترنت، یکی از این روش‌هاست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد

به گزارش فارس، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با بیان اینکه هنوز برنامه‌ریزی ۱۰۰ هفته‌ای این شورا تنظیم نشده است، گفت: سند دولت هوشمند با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و سازمان اداری و استخدامی تدوین شده، اما هنوز به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرحله انتشار نرسیده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد

به گزازش فارس، مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز از کشف تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های استخراج خبر داد و گفت که با مدیرکل بحران استانداری برای مقابله منطقی و ‌مناسب با این موضوع صحبت‌هایی شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی اجتماعی و همکاری‌های منطقه ای معاون اول رئیس جمهوری گفت: در زمان حاضر قریب چهار هزار شرکت دانش بنیان در سطح کشور وجود دارد که هر سال نیز به تعداد آنها افزوده می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد

به گزارش پیوست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی که امروز (۲۸ خرداد) با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس داشته با اشاره به جزییات فیلترینگ تلگرام اعلام کرده است که قبل از صدور حکم قضایی در مورد فیلتر شدن تلگرام در برخی دستگاه‌ها قرار بوده که از پوسته‌های این پیام‌رسان استفاده شود و تلگرام را حذف کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

مرحله چهارم مصاحبه پذیرش امریه سربازی وزارت ارتباطات، امروز سه‌شنبه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نتایج دو برابر ظرفیت پذیرش نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات اعلام شد و افراد پذیرفته شده می‌توانند برای مصاحبه مراجعه کنند.

ادامه مطلب