محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام نتایج نهایی پذیرش چهارمین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی، از متقاضیان خواست که برای پیگیری ثبت نام خود به سامانه امریه این وزارتخانه مراجعه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۴ تير

سداد و تجارت الکترونیکی پارسیان برای همکاری با اپلیکیشن پیدو (PIDO) تفاهم‌نامه امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی سداد این تفاهم‌نامه با هدف نوسازی و تجهیزشبکه پرداخت الکترونیکی توزیع سوخت کشور امضا شده‌است. پیدو تنها استارت‌آپ دارای زیرساخت شبکه پرداخت الکترونیکی و فناوری‌های توزیع سوخت کشور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير

به گزارش مهر، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به بررسی پایداری شبکه ارتباطات کشور در شرایط بحران پرداخت و اعلام کرد: این شبکه پاسخگوی نیازهای متولیان امداد و نجات و فوریت‌های انتظامی نیست.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير

به گزارش ایرنا، پروانه سلحشوری نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار ورود دولت و مجلس به مساله قانون‌گذاری تاکسی‌های اینترنتی شد و از ورود کمیسیون اجتماعی مجلس به حوزه نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: تعرفه خدمات اینترنت موضوعی کارشناسی است و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت بایستی دلایل و مستندات خود را برای افزایش تعرفه خدمات به رگولاتوری ارائه کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير

به گزارش مهر، فردی با ورود به ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات اقدام به خودسوزی کرد.
ساعتی پیش فردی با ورود به درب اصلی ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خیابان شریعتی تهران، با ریختن بنزین روی خود، اقدام به خودکشی کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳ تير

به گزارش مهر، وزیر ارتباطات اعلام کرد: به‌خاطر ضعف مدیران پست در نظارت، کارانه این ماه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت ملی پست پرداخت نخواهد شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير

مدیر راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی جهاد دانشگاهی به همراه شورای سیاست‌گذاری این تلویزیون و نماینده‌ رئیس جهاددانشگاهی در شورای سیاست‌گذاری توسط رئیس جهاد دانشگاهی تعیین شدند.

ادامه مطلب