محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۰ تير

به گزارش ایسنا، آمار ثبت‌شده در سه ماهه‌ی ابتدایی سال‌جاری در سامانه شکایات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، حاکی است که مناطق شمالی کشور بیش‌ترین شکایت و مناطق غرب و شمال‌غربی کمترین شکایت را دارند و در این شکایات، مشکلات مربوط به اینترنت نقش پررنگی ایفاء می‌کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۰ تير

به گزارش خبرآنلاین، برق ارزان ایران این روزها پای استخراج کنندگان بین المللی ارزهای دیجیتال به خصوص کشور چین را به کشورمان باز کرده است؛ موضوعی که برای صنعت برق ایران ضر ر و برای استخراج کنندگان چینی،‌ سودی سرشار دارد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۰ تير

به گزارش ایسنا، شرکت انتقال گاز ایران هم اکنون دارای بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه فیبر نوری فعال و در حال بهره برداری در مسیرهای خطوط سراسری چهارم، پنجم و سوم آذربایجان است و با بهره برداری از شبکه فیبر نوری خطوط هفتم و هشتم سراسری، این مقدار در سال جاری (۳ ماه آینده) به پنج هزار کیلومتر خواهد رسید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۰ تير

به گزارش پیوست، حذف قبض‌های تلفن ثابت در ۸ استان به صورت کامل اجرایی شده و در استان‌های دیگر نیز در حال اجرا است.
سال گذشته وزیر ارتباطات از برنامه این وزارتخانه برای حذف قبض‌های کاغذی داد و حالا شرکت مخابرات ایران براساس این برنامه توانسته در ۸ استان خوزستان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، کرمان، گیلان، لرستان، هرمزگان و کردستان قبض‌های کاغذی را به صورت کامل حذف کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۹ تير

به گزارش نامه‌نیوز، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال *۱*شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۹ تير

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شناسایی مزارع بیت کوین به دلیل حجم مصرفی برقشان امکان‌پذیر است اظهار داشت که قرار بر ممنوعیت کامل استخراج نیست اما به‌زودی آیین‌نامه اصلاح تعرفه‌های برق بیت‌ کوین در هیئت وزیران مطرح می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۸ تير

سداد و تجارت الکترونیکی پارسیان برای همکاری با اپلیکیشن پیدو (PIDO) تفاهم‌نامه امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی سداد این تفاهم‌نامه با هدف نوسازی و تجهیزشبکه پرداخت الکترونیکی توزیع سوخت کشور امضا شده‌است. پیدو تنها استارت‌آپ دارای زیرساخت شبکه پرداخت الکترونیکی و فناوری‌های توزیع سوخت کشور است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۸ تير

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در توییتی اعلام کرد اولین مرحله از انتخابات شورایاری‌های تهران با ثبت‌نام آنلاین داوطلبان آغاز شد. به گفته محمد فرجود این اولین بار است که تمامی مراحل ثبت‌نام و تایید صلاحیت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. او تاکید کرد که سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در تلاش است تمامی فرآیند رای‌گیری بدون برگه رای کاغذی و با صندوق‌های الکترونیکی انجام شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند