محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۵ تير

به گزارش ایسنا، مدیرکل توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران با بیان اینکه هدف ما از شبکه‌سازی در حوزه کسب و کارهای فضاپایه برقراری ارتباط میان سازمان‌های دولتی با شرکت‌ها است، گفت: در گردهمایی امروز شاهد حضور ۷ دستگاه دولتی به عنوان مشتریان بالقوه هستیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۴ تير

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی در خصوص شکایت مردم درباره کیفیت اینترنت نوشت: شرکت زیرساخت باید بابت دو قطعی ۱۰ روز اخیر، به شرکت‌ها جریمه بدهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۴ تير

ریس سازمان فضایی کشور با بیان اینکه چرخه فضایی در کشور با وجود تحریم‌ها کامل شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود سال‌ جاری ۳ ماهواره دیگر تکمیل شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی براری صبح امروز در نشست تخصصی کسب و کارهای تخصصی فضاپایه در استانداری چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه انقلاب صنعتی چهارم در حال شکل‌گیری است، گفت: در این انقلاب صنعتی 500 هزار شغل در حوزه فناوری‌های نوین و فضایی ایجاد کنیم.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۴ تير

مرکز ماهر در اطلاعیه ای در خصوص مشکلات پیش‌آمده برای استفاده از تجهیزات UTM در ایران توضیح داد و آن را ناشی از اعمال تحریم های شرکت مادر علیه ایران، عنوان کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۳ تير

به گزارش پیوست، بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری‌ و تعدد بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌هایی که هر روز تغییر می‌کنند، بزرگترین مشکل امروز تولیدکنندگان تجهیزات بانکی است. آنها از بی‌ثباتی قیمت ارز گلایه‌مند نیستند؛ گلایه آنها از دولتمردانی است که با نداشتن یک وحدت رویه کار تولید در کشور را سخت کرده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۳ تير

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، پارلمان فرانسه لایحه مربوط به مالیاتی برای شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل، آمازون و فیس‌بوک تعیین کرد. این در حالی است که دولت فرانسه امیدوار است کشورهای دیگر نیز از این روند پیروی کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۳ تير

به گزارش مهر، آخرین آمار ارائه شده از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در خصوص مقابله با پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی نشان می‌دهد که تا تاریخ ۱۳ تیرماه جاری ۱۳۱ هزار و ۲۱۴ سیم‌کارت شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی قطع شده است.

ادامه مطلب