محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير

این اطلاعیه پیرو ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی قرار گرفته و در آن کاربر مسافری از رفتار راننده شکایت دارد از سمت این شرکت منتشر شده است.
در این اطلاعیه تاکید شده که بلافاصله پس از گزارش مسافر، حساب فعالیت کاربر راننده برای بررسی‌های بیشتر غیر فعال شده است. اسنپ با اعلام اینکه در پیگیری‌های قانونی این موضوع همراه مسافر خود خواهد بود اعلام کرده که تمام پشتیبانی‌های لازم از این مسافر را نیز انجام داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير

به گزارش اقتصاد آنلاین، هاتگرام و تلگرام طلایی امشب برای همیشه خاموش می‌شوند.
یکی از مدیران تلگرام طلایی و هاتگرام اعلام کرده است که به احترام فضای قانونی کشور سرورهای این دو کلاینت تلگرام (هاتگرام-تلگرام طلایی) بعد از غروب مروز مورخ ۹۸/۳/۳۱ خاموش می‌شوند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲ تير

به گزارش مهر، گردهمایی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های حوزه فضایی، همراه با نمایشگاه محصولات فضایی و نشست‌های تبادل فناوری و نوآوری، به مدت ۳ روز از ۱۶ تا ۱۸ تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

به گزارش ایرنا، مدیرعامل اسنپ در حاشیه رویداد موبایل ایران که در حال برگزاری است به اتفاقی که هفته قبل در اسنپ رخ داد اشاره کرد و گفت تصمیم‌گیری درباره آن خارج از کنترل ما بود.
ژوبین علاقبند مدیر عامل اسنپ در پنل سوپر اپ‌ها که عصر پنج‌شنبه در رویداد موبایل ایران برگزار شد در پاسخ به سوال یکی از حضار درباره اتفاقی که برای اسنپ رخ داده بود گفت: من از صمیم قبل متاسفم که احساسات خیلی‌ها با آن اتفاق جریحه دار شد و مشتریان وفادار ما اعتمادشان را نسبت به ما از دست دادند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

به گزارش ایرنا، مدیران برخی از پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کردند که پیام‌رسان‌های داخلی نتوانسته‌اند در جذب مخاطب موفق باشند، یکی از دلایل آن عدم اعتماد کاربران به پیام‌رسان‌ها است در حالیکه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی هیچ وقت از ما اطلاعات کاربران را نخواسته‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳۱ خرداد

به گزارش مهر، در سراسر جهان بیش از ۴۰۰ میلیون نفر به بیماری دیابت مبتلا هستند. دیابت انواع مختلفی دارد که هرکدام به نوعی مشکلاتی برای مبتلایان به وجود می‌آورد.

ادامه مطلب