محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۷ خرداد

کمیته سالانه بررسی عملکرد و یکپارچه‌سازی گزارش‌های نظام مدیریت سبز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشگاه فضایی ایران را به عنوان الگوی اجرای نظام مدیریت سبز در این وزارت‌خانه انتخاب کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

گروه شرکت‌های مخابراتی MTN طی سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی موفق شد ۴ میلیون مشترک جدید را تحت پوشش خدمات مخابراتی خود قرار دهد تا بر این اساس مجموع مشترکان آن تا پایان مارس ۲۰۱۹ به بیش از ۲۳۶.۶ میلیون نفر برسد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

رئیس پلیس راهور به مسئله نمایش موقعیت استقرار خودروهای پلیس و دوربینهای نظارتی بر روی مسیریاب‌های واکنش نشان داد.
سردار سید کمال هادیان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار پویا درباره نظر پلیس راجع به نمایش موقعیت استقرار خودروهای پلیس و دوربین‌های نظارتی بر روی مسیریاب‌ها مخصوصاً مسیریاب‌های ایرانی اظهار کرد: این موضوع تخلف محسوب نمی‌شود و خود پلیس مکان استقرار خودروهای پلیس و موقعیت دوربین‌های نظارتی را به دست‌اندرکاران این مسیریاب‌ها داده تا آنها این امکانات را روی اپلیکیشن‌های خود فعال کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۵ خرداد

به گزارش مهر، انرژی خورشیدی منحصر به فردترین منبع انرژی تجدید پذیر در جهان است و منبع اصلی تمامی انرژی‌های موجود در زمین به شمار می‌آید. این انرژی به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند به اشکال دیگر انرژی تبدیل شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ خرداد

شهردار منطقه ۲۲ از آغاز به کار نخستین پلتفرم هوشمند مدیریت پسماند در ایران در منطقه ۲۲ خبر داد.
علی نوذرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیریهای انجام پذیرفته حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ و انجام کارشناسی طرح در اداره مدیریت پسماند منطقه همچنین نیاز مبرم مدیریت پسماند با روش‌های اصولی و متداول و مبتنی بر تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا نسخه اول اپلیکیشن "بازماند" بر بستر نخستین پلتفرم هوشمند مدیریت پسماند در ایران، از نیمه دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در منطقه ۲۲ به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ خرداد

در حالیکه سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی اجرایی شدن تمام مصوبات وزیر را اعلام کرد نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات خبر داد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند