محبوب ترین ها
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد

وزارت ارتباطات از پوشش مناسب ارتباطی در مرقد امام خمینی (ره) برای مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام (ره) با اختصاص ۱۰ سایت سیار موبایل خبر داد.
به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با اشاره به تمهیدات ارتباطی مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: پوشش مناسب ارتباطی در آستان حضرت امام (ره) برای مراسم سالگرد ۱۴ و۱۵ خرداد توسط اپراتورهای همراه با اختصاص ۱۰ سایت سیار ایجاد شده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد

به گزارش ایبِنا، بر اساس آمار بانک مرکزی و شاپرک، از تعداد ۳۴۰ میلیون کارت صادر شده بانکی در کشور بالغ بر۹۶ میلیون و ۹۵۸ هزار کارت بانکی از جمله کارت اعتباری، برداشت و هدیه در فروردین ماه ۹۸ تراکنش داشتند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد

وب‌سایت رسمی ایرانسل نوشت: پیرو برخی شبهات مطرح شده درباره سامانه ۳۰۳۰، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با تشکر از حمایت‌های طرفداران فوتبال، طی بیانیه‌ای مشترک اعلام می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی با مسوولان هلال‌احمر با اشاره به اهمیت تأمین ارتباط در زمان حوادث و بحران‌ها، گفت: امروز شرایط ارتباطی بعد از حادثه به شرایط مطلوبی رسیده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد

ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس یک تفاهم نامه همکاری با محوریت تحقیق و توسعه امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز، در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی، هم‌افزایی در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی و پیاده سازی راهکارهای نوآورانه، توسعه خدمات ارزش افزوده و دیجیتال، تفاهم‎نامه همکاری ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس امضا شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد

محمد حاجی میرزایی معاون آموزش و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفت‌وگویی از جدیدترین تغییر و تحولات در انستیتو ملی بازی‌سازی خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۴۹۸ دستگاه استخراج قاچاق با نام تجاری بیت‌مین (Bitmain) در عملیات مأموران اداره مبارز با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مرکزی خبر داد.

ادامه مطلب