نرم افزار
مصطفی طبری۶:۱ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۶ شهريور

در طی سال ها، کاربران فیسبوک هر کدام اظهارنظرهای متفاوتی را در مورد بخش های جدید فیسبوک شامل News Feed، حریم خصوصی و نوتیفیکیشن های تمام نشدنی FarmVille داشته اند، اما همه ی آنها بطور مشترک اعتقاد داشتند این شبکه اجتماعی باید از دکمه dislike برخوردار باشد.
این قابلیت یکی از بایدها برای شبکه ای اجتماعی مانند فیسبوک محسوب می شود، چرا که به کاربران این امکان را می دهد تا نسبت با مطالب و اخبار نامناسب واکنش نشان دهند. در جریان یک پرسش و پاسخ که در روز سه شنبه با زاکربرگ صورت گرفت، وی سرانجام اعلام کرد که این قابلیت در حال توسعه می باشد.
براساس گفته CNBC، زاکربرگ در این رابطه گفت "بسیاری از مردم در مورد دکمه ای تحت عنوان dislike بحث کرده اند و در طی سال های گذشته هزاران نفر خواستار وجود آن در فیسبوک بوده اند. اما امروز خوشحالم که بالاخره می توانم به کاربران این نوید را بدهم که این دکمه در حال توسعه بوده و در آینده ای نزدیک می توانیم نسخه از آزمایشی از آن را شاهد باشیم.
به گفته زاکربرگ داشتن قابلیت برای بیان احساسات (به غیر از دکمه لایک) در دستور کار فیسبوک بوده، اما تیم طراح این شبکه اجتماعی هیچگاه علاقه مند به قرار دادن دکمه Dislike یا رای منفی نبوده است. در واقع کمتر کسی تمایل دارد وقتی پستی که از نظر خودش مهم و ارزشمند است را به اشتراک می گذارد، رای های منفی دریافت کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مقابله سهامداران فیس بوک با قدرت مارک زوکربرگ