گوناگون
مصطفی طبری۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد

یکی از دلایلی که اپل را از دیگر کمپانی ها متمایز کرده، تعهد این کمپانی در ارائه جدیدترین نوآوری ها در محصولاتش است. این نوآوری ها در کنار طراحی و مهندسی سطح بالا و بهترین مواد اولیه موجود قرار می گیرند تا محصولی بی عیب و نقص به دست کاربران برسد.
این تعهد نه تنها باعث شده اپل روش های جدیدی برای بهبود محصولاتش پیدا کند بلکه به آنها کمک کرده تا مواد جدیدی بسازند و در حوزه های مختلف به نوعی پیشتاز باشند. اما گاهی اوقات بزرگترین کمپانی ها نیز دارای اشکالاتی هستند و اپل نیز به علت کیفیت ساخت کابل های لایتنینگ خودش مورد سرزنش است.
اپل در گذشته محصولاتی مانند iPhone 4S را با کابل های 30 پین عرضه می کرد اما بعدها این شرکت کابل های لایتنینگ را معرفی کرد که مدعی بود کیفیت ساخت و دوام به مراتب بالاتری دارند. اما حقیقت این است که کاربرانی که گوشی خود را زیاد شارژ می کنند و یا از قابلیت همگام سازی داده ها بطور مرتب استفاده می کنند، از کیفیت این کابل ها راضی نیستند. بسیاری از کاربران از پاره شدن قسمت انتهایی کابل به علت استفاده مداوم شکایت دارند.


ایجاد صدمه به کابل های لایتنینگ در بیشتر مواقع به علت دستکاری یا پیچاندن آنها به روشی نامناسب اتفاق می افتد. اکثر کاربران در هنگام کشیدن کابل به جای گرفتن قسمتی که از پلاستیک سخت استفاده شده، قسمت تحتانی و نرم کابل را می گیرند که باعث ایجاد پارگی یا فرسوده شدن سریعتر این کابل می شود.
اما برای رهایی از این مشکلات چه کار می توان کرد؟

روش اول:

1) دو خودکار فشاری که از مکانیزم فنری استفاده می کنند را تهیه کنید.
2) فنرهای آنها را خارج کنید. اکثر این فنرها دارای سایزی مشابه هستند. ما برای دو بخش انتهایی کابل به دو فنر احتیاج داریم.
3) حالا با دقت یک سر فنر را باز کنید.


4) فنر را به دور قسمت انتهایی کابل بپیچانید.



5) همین کار را برای قسمت انتهایی دیگر کابل انجام دهید.

حالا هر دو بخش انتهایی کابل توسط فنر محافظت می شوند تا از خم شدن های بیش از اندازه جلوگیری شود.

روش دوم:

در بازار لوازم جانبی متفرقه می توانید محافظ های مختلفی را برای انواع کابل از جمله کابل شارژ آیفون و مک پیدا کنید. این محافظ ها به خوبی از بخش های حساس کابل لایتنینگ مراقبت می کنند و قیمت چندانی هم ندارند.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ویدیو Unboxing آیفون ۶اس جدیدترین گوشی کمپانی اپل