اپلیکیشن
مصطفی طبری۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۱ خرداد

ماه رمضان از راه رسید و بسیاری از مسلمانانی که منتظر این ماه مبارک بودند اکنون خود را برای قوی تر کردن ایمان و نزدیک شدن به معبودشان آماده می کنند. ماه رمضان به نوعی باعث نزدیک شدن مسلمانان به یکدیگر نیز می شود و در این بین بسیاری از افرادی که توانایی روزه گرفتن یا به جای آوردن اعمال ویژه این ماه را ندارند می توانند در لذت سایر افراد شریک شوند.
چند برنامه جالب وجود دارند که به مسلمانان کمک می کنند وظایف خود را در این ماه مبارک به درستی پیگیری کنند. در این مطلب ما به شما 5 اپلیکیشن را معرفی خواهیم کرد.
1) Ramadan Legacy
این اپلیکیشن که اخیراً عرضه شده ادعا می کند جزو پرامکانات ترین اپ ها در این زمینه به حساب می آید. در این اپلیکیشن کاربر می تواند وظایف خود را در هنگام روزه داری، نظیر نمازها، ادعیه و تلاوت قرآن را بصورت تعاملی دنبال کند.
این اپ به شما ابلاغ می کند چه آیه ای از قرآن یا دعایی خاص را در یک روز مشخص باید بخوانید. همچنین یک دانشنامه وجود دارد که به نکات و راهنمایی هایی را در مورد ماه رمضان ارائه می کند. همچنین کاربر می تواند تجربیات خود را از طریق نرم افزار با سایر کاربران به اشتراک بگذارد. نسخه iOS این اپلیکیشن نیز طراحی شده است.


2) AlQuran
AlQuran یک اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS است که به شما امکان خواندن و گوش دادن تمام آیات قرآن را می دهد. این اپ از 30 زبان پشتیبانی می کند که در آینده حتی بیشتر نیز می شود. کاربر می تواند آیات را بوکمارک کند و آیات مشابه و مرتبط با هم را جستجو کند. اگر از کاربران اندروید هستید می توانید از برنامه ای مشابه با این اپ استفاده کنید.


3) Al-Muslim
Al-Muslim یک اپلیکیشن رایگان برای iOS می باشد که به دو زبان عربی و انگلیسی عرضه شده است.
در این اپ می توانید کارهای خوب و پسندیده و همچنین واجبات نظیر نمازها را زمان بندی کنید. چک لیست هایی وجود دارند که به شما کمک می کنند در این ایام به سایر افراد کمک کنید و در نهایت یک گزارش از عملکرد خود دریافت کنید. همچنین می توانید ترجیحات خود را برای یک سری کارهای پسندیده مشخص کنید و آیات قرآن را نیز بخوانید.


4) Instadeen
Instadeen یک اپلیکیشن اشتراک گذاری و ویرایش عکس است که به کاربران اجازه می دهد عکس نوشته های مذهبی خود را به اشتراک بگذارند. این تصاویر می توانند در شبکه هایی نظیر فیسبوک، ایسنتاگرام یا توییتر نیز Share شوند.


5) Prayer Times
Prayer Times: Qibla and Azan یک اپلیکیشن رایگان اندرویدی است که زمان دقیق نماز و جهت قبله را در 251 کشور جهان به کاربر اعلام می کند. این اپ برای افرادی که مدام در سفر هستند بسیار عالی می باشد. این اپلیکیشن به شما ابلاغ می کند چه زمانی باید برای نماز خواندن آماده شوید.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چرا کروم به طور باورنکردنی رم را اشغال میکند وچگونه از اشتهای سیری ناپذیرش جلوگیری کنیم.