کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۱ شهريور

بر کسی پوشیده نیست که Evernote، اپلیکیشن بهره‌وری که به افراد امکان یادداشت برداری و سازماندهی دیگر فایل‌ها از محیط کار یا زندگی غیر کاری را می‌دهد، مدت‌هاست تلاش می‌کند جایگاه قبلی‌اش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در ایالات متحده‌ی آمریکا باز پس بگیرد، و برای انجام این کار سخت در تلاش است.
همین دو هفته پیش بود که گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه Evernote چندین کارشناس خود را از دست داد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدیر ارشد مالی و مدیر ارشد فناوری شرکت اشاره کرد.
حالا، Chris O’Neill، مدیرعامل این شرکت خبرهای ناامیدکننده‌ی بیشتری از کارکنانش دارد. به عنوان مثال وی تعدادی از کارمندان را اخراج کرده است. در جلسه‌ای که وی با تمامی کارمندان داشت به آن‌ها گفت Evernote انتخاب دیگری جز اخراج ۵۴ نفر که حدودا ۱۵ درصد نیروی کار این شرکت هستند، ندارد و توجه خود را معطوف فعالیت‌های خاصی از جمله توسعه‌ی محصول و مهندسی می‌کند.
در همین حال، جدیدترین پیشرفت شرکت به نظر دلگرم کننده نیست. در واقع، شخصی که دو هفته قبل به TechCrunch درباره‌ی اخراج مدیران گفته بود، Evernote را به عنوان "درگیر در مارپیچ مرگ" توصیف کرد که رشد کاربر و کاربران فعال آن در شش سال گذشته ثابت بوده و اینکه عرضه‌ی محصول سازمانی شرکت هم هیچ رشدی نداشته است.
قابل ذکر است که علاوه بر افت رتبه، Evernote ممکن است به زودی با کمبود بودجه هم مواجه شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه