گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۱ تير

Facebook می‌گوید افرادی که بیش از 50 بار در روز ارسال پست دارند، احتمالا اشتراک‌گذاری هرزنامه‌ها و خبرهای دروغین را انجام می‌دهند.
Facebook راهی جدید برای شناسایی اخبار دروغین و هرزنامه‌ها در فیدهای کاربران دارد و این شرکت دوباره در حال تغییر الگوریتم News Feed در جهت تلاش برای حذف اینگونه محتواها از منظرهاست. Facebook اعلام کرد کاربرانی که پست‌های زیادی دارند، بدین معنی که بیش از 50 بار در روز اقدام به انتشار محتوایی می‌کنند، بسیار محتمل است که پست‌هایی را به اشتراک می‌گذارند که از نظر این شرکت هرزنامه یا خبرهای دروغین هستند. بنابراین حالا Facebook می‌خواهد لینک‌هایی را که این پست‌ها به اشتراک می‌گذارند شناسایی کند و توزیع آن‌ها را در شبکه کاهش دهد. این بدان معنی است که پیوندهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربرانی که به طور دائمی ارسال پست دارند، حتی اگر از صفحات معتبر هم استفاده می‌کنند، از دیده شدن پست‌هایشان خواهد کاست.
Adam Mosseri، ریاست بخش News Feed در Facebook گفت در واقع ما به دنبال محتوای این لینک‌ها نیستیم. ارتباط بین این نوع از کاربران و محتوای هرزنامه‌ها و خبرهای دروغین به اندازه‌ای قوی است که Facebook مجبور به این کار نباشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه