اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

همانظور که می‌دانید سال گذشته Google از قابلیت جدید Google Calendar با نام Goals رونمایی کرد که به شما اجازه می‌دهد به راحتی برنامه‌ریزی کرده و اهداف خاص خود را پیگیری و تنظیم کنید. حال Google اعلام کرد، به‌روزرسانی Goals و Google Calendar  شما را قادر می‌سازد تا به Google Fit و Apple Health متصل شده و به تمام اهداف ورزشی‌تان در اپلیکیشن مذکور دست پیدا کنید.
قابلیت Goals در اپلیکیشن Google Calendar شما را در رسیدن به اهدافی مانند تناسب اندام یاری می‌کند و می‌تواند آن‌ها را به جدول برنامه‌ریزی هفتگی‌تان بیفزاید. مدت زمان این اهداف توسط شما تعیین می‌شود و سپس Calendar اعلانات مربوطه را مدام برایتان ارسال می‌‌کند. چنانچه نتوانید فعالیتی معین را در زمان مقرر به انجام برسانید، Calendar برنامه را تغییر داده و زمانی جدید برایتان تنظیم می‌کند.
اکنون با به‌روزرسانی جدید، اطلاعات سلامتی مربوط به اپلیکیشن‌های سلامتی مذکور به صورت مستقیم از طریق اپلیکیشن Calendar قابل مشاهده می‌باشند و اقداماتی مانند راه‌رفتن، دویدن و دوچرخه‌سواری شما را زیر نظر گرفته و ثبت می‌کند. Google امیدوار است که با این به‌روزرسانی، دستیابی به این اهداف را برایتان ساده‌تر کند. در طول زمان این شرکت درصدد است خدمات بیشتری را با Goals ادغام نماید، اما ردیابی تناسب اندام برای این سرویس، شروع خوبی محسوب می‌گردد.

برچسب هاGoogle Calendarhealth
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Maps قرارهای ملاقات شما را بر روی نقشه نشان خواهد داد