سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۴ اسفند

به احتمال زیاد در آینده ای نزدیک کمپانی Google، تولید نوت بوک های تحت نام Pixel را متوقف خواهد کرد. در مورد جزئیات بیشتر این موضوع، ریک استرلو نماینده و معاون رسمی این کمپانی در مصاحبه ی خود در حاشیه ی برگزاری نمایشگاه MWC بارسلونا، اطلاعاتی را بیان کرده است.
یکی از خبرنگاران در این مورد سوالی را مطرح کرد و معاون این کمپانی در پاسخ گفت: گوگل هنوز هیچ برنامه ریزی برای ادامه این طرح در نظر ندارد. اولین نوت بوک تحت برند Pixel، Chromebook Pixel با قیمت 1200 دلار بود که 4 سال پیش به بازار عرضه شد.
این لپ تاپ با نمایش قدرت سیستم عامل Chrome OS تولید شده بود. در سال 2015 نیز جهان شاهد محصول Pixel-2 مجهز به درگاه USB Type-C بود و به محصولی شناخته شده در جهان تبدیل شد. اما گویا نباید انتظار رونمایی از Pixel-3 را داشت. علاوه بر این، بر اساس گفته های استرلو، به زودی شاهد رونمایی از سیستم عامل جدید اندرومدا، ترکیبی از پلتفرم اندروید خواهیم بود و احتمالا گوشی جدید گوگل با این سیستم عامل به بازار عرضه شود. عرضه ی لپ تاپ های جدید تحت نام تجاری دیگری صورت خواهد گرفت، اما تا کنون تاریخ دقیقی برای این رویداد مشخص نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه