سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

کمپانی Google در حال توسعه ی گوشی هوشمند Taimenمی باشد که گفته می شود بسیار پیشرفته تر از Pixel XL خواهد بود. بر اساس اخبار منتشر شده در برخی از رسانه های بین المللی این کمپانی برای اسم رمز محصول جدید خود نام ماهی Taimen، نوعی قزل آلا را برگزیده است. پیشتر در اخبار نام دو ماهی دیگر را برای اسم رمز گوشی های جایگزین سری پیکسل شنیده بودم. نام های قبلی مربوط به دو گونه از بزرگترین ماهی های سالمون بود که بر اساس این نام ها می توان نتیجه گرفت، گجت جدید اندازه ی بزرگتری نسبت به محصولات قبلی خواهد داشت.
به نظر می رسد صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی بزرگتر از 5.7 اینچ باشد و حتی به پرچمدار کمپانی تبدیل شود. البته اطلاعات کاملی در این مورد در دست نیست و نمایندگان کمپانی نیز اخباری را منتشر نکرده اند، اما گویا این کمپانی به دنبال افزایش خط تولید متنوع برای محصولات خود است.
قبل از این شایعات، یکی از توسعه دهندگان کمپانی گوگل اعلام کرده بود که آنها در حال کار بر روی سری دوم گوشی هوشمند Pixel هستند. به نظر می رسد عرضه ی گوشی جدید کمپانی برای پاییز امسال آماده ی رقابت با پرچمدار جدید اپل برنامه ریزی شده باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه