اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

ابتدای سال جاری میلادی، Google خبر تبدیل برنامه‌ی Android Auto خود را به عنوان یک اپلیکیشن مستقل برای استفاده در خودروها اعلام کرد. حتی اگر خودروی شما با قابلیت Android Auto سازگار نباشد، از حالا می‌توان تمام مزیت‌های این سرویس را بدون خرید خودروی جدید و یا حتی نصب تجهیزاتی، تجربه کرد.
Android Auto بر روی گوشی‌ها جهت‌یابی، موسیقی و پیغام‌های دریافتی را در یک رابط‌کاربری ساده و کارا ارائه می‌نماید. می‌توان گفت همان رابط‌کاربری را مشاهده خواهید نمود که بر روی دستگاه‌های مسیریاب با قابلیت Android Auto پشتیبانی می‌کنند. Android Auto قابلیت کار با اپلیکیشن‌هایی چون Spotify، Pandora و Google Maps را دارد.
مانند تمامی اپلیکیشن‌های Google، این برنامه امکان استفاده از Ok Google برای جهت‌دادن، فرستادن پیغام و کنترل موسیقی را فراهم خواهد نمود. هوشمندی که Google در قبال Android Auto به خرج داده، توانایی اجرای خودکار این برنامه از زمانی که گوشی با بلوتوث خودرو pair شد می‌باشد.
Android Auto با هر گوشی‌هوشمندی Android که نسخه‌ی آن ۵ و بالاتر از آن باشد، سازگار است. Google اعلام کرده است که این به‌روزرسانی در بیش از ۳۰ کشور جهان در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

برچسب هاAndroid Auto
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اگر از اندروید اتو بهره می برید حتماً TuneIn Radio را نصب کنید