اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

از امروز اینستاگرم قابلیتی را به برنامه‌ی خود افزوده که کاربران می‌توانند بر اساس سلایق و نیازهای خود، محتوای بخش کامنت خود را مدیریت کنند.قابلیتی که در ابتدا برای صاحبان صفحات تجاری و هم‌اکنون برای تمامی کاربران فعال شده است. این قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که بر اساس حالت پیش‌فرض و یا کلمات کلیدی که کاربر تعیین می‌کند، کامنت‌های ورودی را بلاک کنند.
این دو ویژگی را کاربران می‌توانند با مراجعه به تنظیمات اکانت اینستاگرم خود فعال کنند.

پیش‌تر اینستاگرم دیگر ابزارهای مدیریت کامنتی چون حذف کردن، گزارش نامناسب بودن و بلاک کردن کاربر را در اختیار قرار داده بود. چنین مدیریت‌هایی برای شبکه‌ی اجتماعی چون اینستاگرم که محل به اشتراک‌گذاری عکس‌های کاربران و قرار داشتن در برابر توهین‌ها و اهانت‌های احتمالی است، ضروری به نظر می‌رسید. تمامی این‌ها در حالتی است که افراد مشهور در مدت اخیر با کامنت‌های بعضا اهانت‌آمیز و مشکل‌سازی رو به رو شده‌اند که راه‌حل را یا حذف اکانت خود و یا خصوصی‌ کردن آن یافته‌اند. مواردی که حاشیه‌های زیادی برای آنان داشته است.
علاوه بر این، اینستاگرم همانند شرکت مادر خود یعنی فیس‌بوک، تنها کامنت‌هایی را که موضوعیت بیشتری با پست کاربر داشته باشند را در حالت پیش‌نمایش نمایان می‌کند. به این معنی که دیگر در حالت پیش‌نمایش، آخرین کامنت از نظر زمانی نمایش داده نمی‌شود و احتمالا کامنت‌ دوستان نزدیک و آنانی که بیش‌تر با آن‌ها در برنامه‌ی اینستاگرم تعامل داشته‌اید، نمایان می‌گردد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تغییرات جدید در اینستاگرام دایرکت در آخرین به‌روزرسانی