موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارشی از ریا نووستی، به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، کمپانی آمریکایی اپل می خواهد در زمینه تامین تجهیزات با ایجاد تنوع، به جای تراشه های کوالکام از اینتل در آیفون های جدید استفاده کند.
به گفته منابع خبری، تراشه های اینتل در آیفون استفاده خواهد شد ، این تراشه همچنین در شرکت ها بزرگ مخابراتی آمریکا نظیر شبکه AT & T و و همچنین در برخی از نسخه گوشی های هوشمند در بازارهای خارج از کشور استفاده می شود.هم زمان گوشی های آیفون مجهز به تراشه های کوالکام به شبکه ارتباطات آمریکا ورایزون متصل خواهد بود.
بنا به گزارش، نکته مهم برای کوالکام این است، که در حال حاضر تنها منبع ارتباط در نسخه های فعلی گوشی آیفون می باشد. و تمامی گوشی های تولید شده در چین در حال حاضر مجهز به تراشه های این کمپانی می باشد.
در یادداشتی از مجله بلومبرگ آمده است، برای کمپانی رو به رکودی مانند اینتل که در سالهای اخیر، با رکود بازار جهانی، وضع مالی روبه بحرانی دارد، سفارش کمپانی اپل یک پیروزی بزرگ محسوب خواهد شد.
 


با توجه به پیش بینی های شرکت تحلیلی BTIG LLC، تعداد گوشی های هوشمند آیفون  فروخته شده در سال 2016 که متصل به شبکه AT & Tهستند 22 میلیون و در سال 2017 23 میلیون دستگاه بوده است.
  فروش آی فون متصلبه شبکه ورایزون به میزان 21 میلیون در سال 2016 و 22 میلیون در سال 2017بوده است.
  انتظار می رود، نسخه جدید گوشی های هوشمند اپل - آی فون 7 - در پاییز سال جاری به بازار عرضه شود.
شرکت آمریکایی اپل در سال 1976 توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالد وین تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در کوپرتینو، کالیفرنیا واقع شده است. اپل است که در ساخت رایانه های شخصی و تبلت ، موزیک پلیرها، تلفن،  ساعت هوشمند و نرم افزار  فعالیت دارد.
شرکت آمریکایی اینتل در سال 1968 تاسیس شد. فعالیت آن در زمینه تولید طیف گسترده ای از دستگاه های الکترونیکی و قطعات کامپیوتر، از جمله ریزپردازنده است.
در پایان 2015 سود خالص سالانه این شرکت 2٪ کاهش یافت و این میزان برابر با مبلغ 11.4 میلیارد دلار است.

برچسب هاIntelApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید