اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

خیلی راحت ممکن است اتفاق بیفتد که در طول سفری، مکان دیدنی و یا رستوران خوبی را از دست بدهید. Journy می‌خواهد با چیدن برنامه‌ی سفر، بهترین تجربه را به کاربر ارائه کند.
برخلاف بسیاری از استارتاپ‌های موجود، Journy تنها یک اپلیکیشن رزرو پرواز و یا هتل نیست. این برنامه به گفته‌ی مدیرعاملش کارهای بسیار بیشتری از این انجام می‌دهد. مهم‌ترین چالش آن است که هنگامی که به مقصد رسیدیم، چه کاری انجام دهیم.
بگذارید این‌طور بگوییم که شما قصد سفر به Nashville آمریکا را دارید و پیش‌تر بررسی برای شرایط سفر انجام نداده‌اید. در این برنامه، نظرسنجی از شما صورت خواهد پذیرفت تا براساس علایق و انجام کارهایی که در نظر گرفته‌اید، برنامه سفر به شما پیشنهاد دهد. سوال‌ها می‌توانند بسیار وسیع باشند، برای مثال اگر از شما پرسیده شود که به خرید علاقمندید، بایستی نوع خرید و کالای مورد نظر خود را نیز مشخص کنید. چند روز پس از آن، یک پیش‌نمایشی از برنامه‌ی سفر به شما ارائه می‌شود. می‌توانید قبول کنید و یا نه. هزینه‌ی هر روز برنامه‌ی سفر در این اپلیکیشن 15 دلار در نظر گرفته شده است. همان‌طور که گفته شد، این برنامه می‌تواند میز مورد نظر در رستورانی را به همراه هتل و موارد دیگری را برای کاربر رزرو کند.
Journy هم‌اکنون در ۵۱ شهر دنیا فعال شده است و طبق برنامه، شهرهای دیگر نیز به آن افزوده خواهد شد.

برچسب هاItineraryTRAVELJourny
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عینک هوشمند خوش ساخت موراتا ، کنترل وسایل خانگی را در صورت شما قرار میدهد