سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۴ مهر

همچنان تعداد بسیاری از کاربران، توسعه‌دهنده‌ی بازی Pokémon Go را دوست دارند. Pikachu نیازمند استراحتی مختصر در مرکز PokéCenter خود بود و حالا بار دیگر به عرصه‌ی رقابت بازی‌های موبایل بازگشته است.
طبق گزارشات منتشر  شده از سوی Sensor Tower و App Annie، بازیPokémon Go  بار  دیگر به عنوان پردرآمدترین بازی بر روی پلتفرم iPhone در کشور آمریکا تبدیل شده است.
در این بازی واقعیت افزوده که از نقشه‌ی Google نیرو گرفته است، کاربر به دنبال موجودات دیجیتالی در نقاط مختلف شهر خود می‌گردد.
پس از عرضه‌ی این بازی در ماه جولای، به سرعت رکورد سریع‌ترین بازی را با ۵۰۰ میلیون نصب و ۵۰۰ میلیون دلار درآمد شکست. اما پس از آن به رتبه‌ چهارم پردرآمدترین برنامه‌‌ها در پلتفرم iOS، نزول کرد. در ۲۹ سپتامبر، این بازی بار دیگر در رقابت نزدیک با Clash Royale و بازی Game of War and Mobile Strike به مقام اول نائل آمد. بازگشتی این چنین به این معنی است که Pokémon Go وارد جمع بازی‌هایی که موفق به کسب درآمد ۳۶.۶ میلیارد دلاری رسیده‌اند، شده است. شرکت سازنده‌ی Pokémon Go، یعنی Niantic به‌روزرسانی برای این بازی در مدت گذشته ارائه نکرده است، بنابراین سخت است که بگوییم دلیل این موفقیت چه بوده است. علاوه بر کشور آمریکا، Pokémon Go در ۱۵ کشور دیگر نیز، بیش از برنامه‌های دیگر پلتفرم iPhone در حال درآمدزایی است.

برچسب هاiPhonePokémon Go
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا میدانید هزینه واقعی ساخت آیفون چقدر است؟