سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر

توسعه دهندگان بازی پرطرفدار جهانی PlayUnknown's Battleground (PUBG) به تازگی اعلام کردند، نسخه‌ی انتقالی این بازی به کنسول Xbox One در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته برخی از کاربران در فضای مجازی، نارضایتی خود را از نسخه‌ی کنسولی این بازی ابراز کرده اند.
کارشناسان کمپانی Digital Foundry، بازی  دیجیتال PUBG را برای کنسول Xbox One x و Xbox One  آزمایش کردند. از نظر آنان نسخه‌ی کنسولی این بازی بسیار ضعیف و ناامید کننده است و به نظر آنها بافت بازی در این نسخه بسیار ضعیف طراحی شده است.
علاوه بر این گفته می‌شود آن طور که وعده داده شده بود نرخ فریم 60 FPS در بازی دیده نشد و تنها تا 30 فریم در ثانیه در بازی به ثبت رسید. علاوه بر این در طول بازی می توانید تاخیر در شکل گیری اجسام و ظاهر شدن اشیاء عجیب و غریب را بر روی صفحه نمایش متوجه شوید.
از طرف دیگر، نصب بازی بسیار دشوار است و تنها کاربرانی خواهند توانست به منو دسترسی داشته باشند که صفحه کلید Xbox را متصل کرده باشند.
سوژه‌ی بازی در کنسول همانند نسخه ی PC است با این تفاوت که توسعه دهندگان چند حالت جدید را به آن اضافه کرده‌اند. یکی از این حالت ها، بازی تک نفره و یا مولتی پلیر است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه