تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۵ شهريور

اگر تا به حال در کالج به مهمانی رفته باشید، شانس اینکه این بازی را انجام داده باشید، زیاد است. شما یک توپ را درون یک لیوان که با نوشیدنی پر شده است پرتاب می کنید و یک پرتاب موفق به این معناست که حریف شما باید آن را بنوشد. به این شکل، نوشیدن به روشی اجتماعی تر و رقابتی تر تبدیل می شود. همچنین بازی ای است که شما میتوانید در هر سنی آن را انجام دهید البته بیشتر در انجمن ها و خوابگاه های دانشجویی، و همچنین به این دلیل که این بازی دشوار نیست. یعنی نباید باشد، و هدف آن نوشیدن در کنار یکدیگر است. Pongbot یک دستگاه 40 دلاری است که امروز به Kickstarter وارد شده است، و لیوان های پر از نوشیدنی را به یک هدف متحرک تبدیل می کند. شما ممکن است به سرعت، نوشیدنی ها را تمام نکنید، اما مطمئنا حس رقابتی بالایی را احساس خواهید کرد.


اولین باری نیست که شخصی از ایده ی Pongbot برخوردار بوده است. در حقیقت، امسال این مورد بسیار زیاد شده بود که تعدادی از افراد لیوان های پر از نوشیدنی را در بالای Roomba قرار می دادند و یک بازی از آن درست می کردند. اما تولیدکننده های این بازی یعنی Alan Dorman و Jayson Esterow تنها آن چه که رواج پیدا کرده است را دنبال نمی کنند، آن ها دو سال است که در حال کار کردن برای روی Pongbot می باشند. راه حل آن ها بسیار ساده تر از Roomba است و همچنین بسیار ارزان قیمت تر است.


Pongbot یک کارت ساده با کنترل از راه دور به همراه یک کنج برای لیوان است (شما می توانید حلقه های اضافی را در صورتی که دوست دارید به آن اضافه کنید). این ربات می تواند به گونه ای تنظیم شود که به خودی خود دور میز حرکت کند و یا می تواند از راه دور کنترل شود. از یک اپلیکشن برخوردار نیست، اما در صورتی که تلفن شما ضدآب باشد، به احتمال زیاد می تواند استفاده ی خوبی داشته باشد: Beer Pong می تواند به هم ریخته شود و شما نمی خواهید گوشی گران قیمت شما به وسیله ی آن نابود شود.


یکی دیگر از روش های نشان دادن میزان نوشیدن، تشخیص لبه ها است: حتی اگر با تامل سعی کنید که Pongbot را به سمت خارج از لبه ی میز هدایت کنید، این کار شدنی نیست. یا حداقل، باید اینطور عمل کند. ما توانستیم تا محتویات نوشیدنی را به بیرون بریزیم و تمام آن بر روی میز کنفرانس ریخته شد. مشخص شد که اگر شما یک طرف Pongbot را خالی نگه دارید، می تواند تعادل دستگاه را به هم بزند، اما امیدواریم که در دنیای واقعی شما بتوانید نوشیدنی جدید را به سرعت داخل لیوان ریخته و خارج کنید. اگر تصادفی رخ داد، Pongbot در برابر آب مقاوم است و می تواند به آسانی تمیز شود.


در خارج از جعبه، pongbot نسبتا عادی به نظر می رسد، و تنها از چندین ویژگی از جمله نگه دارنده ی لیوان و کلید مخصوص به خود برخوردار است. اگرچه، زمانی که شما تعدادی لیوان را در درون آن قرار دهید، بلافاصله مشخص خواهد شد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. لیوان قرمز به تنهایی چشمگیر است و قرار دادن تعدادی از آن ها در کنار یکدیگر، به صورت خودکار beer Pong را به یاد شما می آورد. در زمانی که در حال آزمایش کردن این ربات در اتاق کنفرانس در دفتر Engadget بودیم، جمعیتی برای دیدن آن به اتاق آمدند، و هر یک از آن ها به خاطرات دوست داشتنی خود در زمینه ی این بازی اشاره می کردند.


ما هیچ وقت در کالج beer Pong بازی نکرده بودیم، زیرا افراد خسته کننده ای هستیم که معمولا به این مهمانی ها نمی رفتیم. اما از این بازی لذت بردیم، و دوست داشتیم تا به چالش کشیده شویم. و انجام این بازی با Pingbot کمی چالش برانگیز بود. ما را به یاد بازی های کارناوال می انداخت، تنها به جای برنده شدن جوایز بی ارزش، می توانستیم از نوشیدن لذت ببریم البته اگر در این بازی افتضاح نبودیم. Pongbot از یک الگوی تنظیم شده پیروی نمی کند، پس واقعا همه چیز درباره ی نگاه کردن حرکت این ربات و تنظیم هدف خودتان به سمت آن است.


اگر قبلا هم در پرتاب توپ پینگ پنگ بد بوده اید، پس در این بازی به شما کمکی نخواهد کرد. ما تعدادی توپ پرتاب کردیم، و دیدیم که آن ها از لبه ی لیوان ها پریدند در حالی که Pongbot با حرکات دائمی خود، ما را بازی می داد.


آن چه که جالب است این است که این محصول می تواند قوانین متفاوت بیشتری را برای این بازی فراهم کند. یک حالت واضح این است که در زمانی که نوبت شماست، حریف شما می تواند به کنترل کردن Pongbot بپردازد، اما در نهایت هیچ روش درستی برای بازی کردن با آن وجود ندارد زیرا هیچ دستورالعملی برای آن وجود نداشته است و این به دلیل طراحی آن است.


اگر beer Pong گزینه ی دیگری است که شما می خواهید آن را به مجموعه ربات های خود اضافه کنید، می توانید یک Pongbot را در Kickstarter ، همین امروز و با قیمت 40 دلار دریافت کنید.



برچسب هاPongbotbeer Pong
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

طرح Microsoft برای ایجاد یک ربات جستجو‌گر