موبایل و تبلت
دنیا شکوهی۶:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۶ خرداد

یک پیامک مستقیم قابلیت این را دارد که اپلیکیشن پیامک ios را به طور کامل از کار بیاندازد، کاربران را از دسترسی به پیامک های خود باز میدارد، و باعث از کار افتادن آیفون و راه اندازی مجدد آن میشود.
زنجیره پیامک فقط زمانی کار میکند که از یک دستگاه اپل به اپلی دیگر فرستاده شود. پس متاسفانه کاربران اندروید نمیتوانند از این امکان برای آسیب رساندن به گوشی دشمنان کاربر آیفون خود استفاده کنند. این بدافزار بسیار بی رحم است. به محض اینکه مسیج دریافت میشود، اپلیکیشن از کار میافتد و تلفن مجددا شروع به کار می کند. و کاربران علت را متوجه نمیشوند. کارکنان نابغه جهان ممکن است روز شلوغی داشته باشند!


خوشبختانه برای صاحبان تلفن های گلد 600 پوندی، غیر قابل بازگرداندن نیست، وقتی پیامک های جدید میرسند پیامک بد به انتهای لیست می رود، به این معنی که اپلیکیشن به کار میافتد و تلفن بار دیگر قابل استفاده است. این بدین معنی است که که شما میتوانید تبدیل به یک تعمیر کننده سیار آیفون شده و با فرستادن یک پیامک به مردم 50 یورو بی دردسر در بیاورید. اگر می خواهید این کار را خودتان انجام دهید یا بر روی دیگری امتحان کنید تا به آنها ثابت کنید قدرت جادویی دارید. رشته پیامک یونیکد دقیقی که برای از کارانداختن آیفون لازم دارید را میتوانید خارج از رشته ردیت کپی پیست کنید. ما پیامک را اینجا کپی نمیکنیم چون ممکن است به چشمهایتان آسیب برساند یا گوشهایتان را از شنیدن جملات خاصی بازدارد!

برچسب هاiPhoneiPadAppleiOS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

یوتیوب اپلیکیشن خود را برای دیوایس های قدیمی غیر فعال کرد