ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

Rakuten برنامه‌هایی برای گرفتن مجوز خدمات 4G در کشور ژاپن منتشر کرد و شروع به ارائه‌ی ویژگی‌های سرویس‌های تلفن همراه خود نمود. این شرکت جهت راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز، 200 میلیارد ین (۱/۷۶ میلیارد دلار) سرمایه‌گذاری می کند. و زمانیکه این موارد توسط وزارت امور داخلی و ارتباطات ژاپن در دسترس قرار گیرند، این اپراتور تجارت الکترونیک مستقر در توکیو، فرکانس‌های باند ۱/۷ و ۳/۴ گیگاهرتز را به کار خواهد گرفت. این برنامه‌ریزی مربوط به مارس 2018 می‌باشد.
اگر این شرکت در تلاش برای گرفتن مجوز تلفن 4G موفق شود، می‌تواند به چهارمین فروشنده‌ی از راه دور ژاپن تبدیل شود و توانایی رقابت با NTT Docomo، SoftBank، و KDDI را داشته باشد. همچنین قادر به ایجاد یک نهاد تجاری جدید می‌شود و خدماتش را از سال 2019 عرضه می کند. هدف آن نیز جمع آوری حداقل 15 میلیون مشترک است.
برای تامین بودجه جهت توسعه‌ی زیرساخت‌های ضروری، شامل ایستگاه‌های پایه، شرکت تخمین زده است که سرمایه‌گذاری 200 میلیارد ینی (۱/۷۶ میلیارد دلار) خواهد داشت تا ارائه‌ی خدماتش را از سال 2019 آغاز کند، پس از آن و تا سال 2025 این شرکت میزان سرمایه‌ی خود برای این طرح تا 600 میلیارد ین (۵/۲۹ میلیارد دلار) افزایش می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه