کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۸ خرداد

حس خوشحالی از قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپر استار جهانی فوتبال، کریستیانو رونالدو را جذاب‌‌ترین بازیکن FIFA 18 خواهد کرد که این می‌تواند به EA برای انتشار نسخه‌های آتی از بازی‌های ورزشی‌اش کمک کند.
رونالدو به عنوان برترین بازیکن جهان و گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال در طول چهار سال گذشته انتخاب شده است و با وجود 262 میلیون طرفدار در Facebook، Twitter و Instagram جذابترین چهره‌ی اجتماعی برای مشارکت‌های بازاریابی است. این وضعیت منجر به معامله‌ی مادام‌العمر یک میلیارد دلاری Nike با این بازیکن شده است.
FIFA قبلا لیونل مسی را با عنوان نماد جهانی فوتبال اعلام کرده بود اما این از زمان FIFA 16 به اتمام رسید. در رویداد FIFA 17 طرفداران به مارکو رویس با محبوبیت بالا و عضو تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان جذاب ترین بازیکن رای دادند، هر چند شهرت رویس به هیچ وجه نزدیک به رونالدو و مسی نبوده که این احتمالا بر روی فروش EA تاثیر مثبت داشته است.
مدیرعامل این شرکت محقق بازار SuperData، آقای Joost van Dreunen گفت: با در نظر گرفتن محبوبیت یک بازیکن، هر ورزشکاری با این ویژگی می‌تواند تا 10 درصد به بهبود فروش کمک کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه