نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، نرم افزار Word و سرویس اوتلوک مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز 10 قابلیت جدیدی را برای بررسی دستور زبان جملات نوشته شده توسط کاربر در اختیار می‌گیرد که با نام «ویرایشگر مایکروسافت» شناخته می‌شود و از فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تشخیص بهتر دستور زبان و اشتباهات تایپی استفاده می‌کند.
در حالی که نسخه ویندوز 10 نرم افزار Word هم اکنون می‌تواند دستور زبانی برای نوشتن متن‌ها به کار می‌برد را بررسی کند و خطاها را به صورت برجسته نشان دهد، ابزار جدید به صورت دقیق‌تر طراحی شده است و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می‌تواند فرآیند نوشتار شما برای مقالات را نیز مورد بررسی قرار دهد و پیشنهادات پیشرفته بر اساس وضوح، رسمیت متن، فراگیر بودن و موارد دیگر را ارایه دهد. این قابلیت همچنین می‌تواند به طور کلی نوشتار شما را بسیار بهتر و دقیق‌تر ارایه دهد.
قابلیت «نوشتار مایکروسافت» از مدتی قبل به عنوان بخشی از نسخه ویژه نرم افزار Word مبتنی بر وب ارایه شد و با این وجود نسخه نهایی آن برای رایانه‌های رومیزی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 به تازگی برای کاربران گروه «اینسایدر» عرضه شده است و به آنها امکان می‌دهد به صورت آزمایشی به قابلیت‌ها و امکانات جدید دسترسی داشته باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه