تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير

تنها با پرداخت 400 دلار می توانید از یک تلفن هوشمند با برترین ویژگی ها برخوردار شوید.
ZTE آماده است تا به عموم افراد اجازه دهد به Axon 7 دسترسی داشته باشند. این تلفن هوشمند با بدنه ی تمام فلزی برای سفارش با قیمت 400 دلار موجود است که فروش آن امروز در ZTEUSA.com ، Amazon ، Best Buy ، B&H و Newegg آغاز می شود.


با این قیمت، ZTE امیدوار است که Axon 7 بتواند از رقبای گران قیمت خود مانند Samsung Galaxy S7 ، HTC10 و LG’s G5 پیشی بگیرد. این گوشی به Snapdragon 820 CPU و حافظه ی 4 گیگابایتی و کیفیت تصویر 2k همانند رقبای خود مجهز است.


اگرچه، قیمت 400 دلاری Axon مشابه OnePlus 3 می باشد، که همچنین از یک تراشه ی Snapdragon 820 برخوردار است اما دارای حافظه ی 6 گیگابایتی می باشد. صفحه نمایش OnePlus 2 از کیفیت 1080p برخوردار است.


پنل AMOLED آن با کیفیت بالا به Axon 7 کمک می کند تا بتواند با پلتفرم واقعیت مجازی موبایل          Google’s Daydream سازگاری داشته باشد، و این شرکت گفته است که این دستگاه تا پاییز برای Daydream آماده خواهد بود.


Axon 7 یک قدم جلوتر از مدل های قبلی خود در بسیاری از موارد قرار دارد، اما واضح ترین پیشرفت آن طراحی آن محسوب می شود. ZTE در ساخت Axon 7 با گروه طراحی BMW مشارکت کرده است و نتیجه ی آن یک گوشی خوش قیافه است که زمانی که آن را در ماه می دیدیم، نمی توانستیم از آن دست بکشیم.


سایر ویژگی های قابل توجه آن شامل یک دوربین 20 مگاپیکسلی است که از قابلیت تثبیت کننده ی تصاویر(IS) دوگانه یا پیوندی برخوردار است. که ترکیبی از IS دیجیتالی و انتخابی می باشد، بلندگوهای پرقدرت آن به دو تراشه ی صدا و شکافی برای دو سیم کارت مجهز شده اند. با توجه به دستگاه ها قبلی Axon ، ZTE به ارائه ی خدمات ضمانت Passport 2.0 پرداخته است که در صورتی که شما تلفن خود را تا دو سال پس از خرید بشکنید، امکان تعویض را برای شما فراهم می کند. این یک بسته ی نرم افزاری است که ویژگی ها و قیمت این محصول را نیز در بر می گیرد. اگر شما از هم اکنون آن را سفارش داده اید، لازم نیست برای رسیدن این تلفن صبر کنید، Axon 7 درتاریخ 27 ماه جولای به شما تحویل داده می شود.

برچسب هاZTE Axon 7
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

رام ویندوز 10 برای شیائومیMi 4 در اول ژوئن