تکنولوژی
الناز فرجی۱۳:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر

حالا که اپل با روند تغییر پذیر "لپ تاپ ننامیدش " با ipad pro وارد عمل شده، مایکروسافت به surface pro ویژگی های بیشتری میدهد . رقابت تولید گری خیلی تنگاتنگ است . surface pro 4 یک پردازشگر مستقیم برای pro3 است، یعنی کاملا جایگزین لپ تاپ است، با پردازشگری قوی و با قالبلیت . ( این در مورد surface 3 کمتر صدق میکند، مایکروسافت ارزان تر، نازک تر و آهسته تر است . ) .
این ویژگی ها شامل 16 گیگ رم از ذخیره ی یک ترابایتی ، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و یک trackpad بزرگتر در قسمت کیبرد است . این یک تغییر خوب است ، من همیشه trackpad  را پس اندیشه ی کیبرد های surface  میافتم .


ولی قسمت داخلی در surface  جدید زیاد هیجان انگیز نیست: میتواند دلیلش قسمت های گودی باشند که دیگر وجود ندارند . pro4 صفحه نمایشی 12.3 اینچی دارد ولی اندازه ی نسخه ی قبلی 12 اینچی اش است . در حالیکه چیزهای آب رفته اند ، بیایید راجع به بدنه اش صحبت کنیم : به لطف سیستم خنک کننده ی جدید ، کمی نازک تر است : 8.4 mm  در مقابل 9.1 mm برای pro3 . رزولوشن صفحه 267 ppi است که دقیقا 3 پیکسل در اینچ بیشتر از ipad pro است. همچنین شیشه ی gorilla در بین تبلت ها نازک ترین گزینه است . با 0.4 اینچ . شیشه ی نازک تر تقریبا همیشه یک چیز خوب است . چون هرچه نازک تر باشد ، تجربه ی لمس و خودکار دیجیتالی بهتر خواهد بود .


صحبت از خودکار شد : مایکروسافت در این نسخه ای surface در حال انجام کارهایی با خودکارش است . خودکار جدید عمر باتری برای تمام سال دارد همینطور قابل عوض شدن با احساس و حساسیت متفاوت . آیا یک خودکار مخصوص شبیه مداد میخواهید، یا یک راهنمایی یا نشانه . مایکروسافت به این خواسته میرساندتان . و بالاخره یک جای خالی برای خودکار . یک وسیله ی جدید دیگر ایستگاه بار انداز است . به یک کابل وصل شده و  5 درگاه یو اس بی 3.0، دو متصل شونده ی درگاه نمایش 4k و اترنت دارد . ( بله بر عکس  pro3) . اگر به وسایل جدید بیشتری احتیاج داشتید، کاور کیبرد surface در حال به روز رسانی است . این همان مدل فابریک،  کیبرد متصل شونده ی مغناطیسی  است اما حالا با یک کیبرد نشان دهنده در پشت با کلید های عمیق تر . و چون سال 2015 است شما یک اثر انگشت خوان نیز خواهید داشت .  قیمت از 900 دلار در آمریکا شروع میشود . ( احتمالا با وسایل ) و ثبت نام کامل از 26 اکتبر خواهد بود.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تبلتSurface Pro 4 ؛ تاریخ عرضه، اخبار و ویژگی ها