موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۷:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۸ خرداد

چه طرفدار اپل باشید چه طرفدار سامسونگ، یک چیز را نمی توان انکار کرد: آیفون مدت هاست بهترین تجربه دوربین موبایل را به کاربران ارائه می دهد.
اگرچه اخیراً سامسونگ با عرضه دو پرچمدار گلکسی اس 6 و اس 6 اج بهبودهای زیادی را در زمینه دوربین انجام داده است. اکنون صاحبان این گوشی می توانند سر خود را بالا بگیرند و به دوربین گوشی های خود بنازند. سامسونگ برای هر چه بهتر شدن این دوربین یک قابلیت کاربردی جدید که تا الان فقط در گوشی های آیفون دیده می شد را نیز برای این دو گوشی ارائه خواهد کرد.


تقریباً دوربین هر گوشی هوشمندی که در بازار ببینید قابلیت تنظیم نوردهی را به کاربر ارائه می کند اما در آیفون شما این امکان را دارید تا در نقطه ای که فوکوس کرده اید میزان نوردهی را تغییر دهید. به عنوان مثال فرض کنید ناحیه ای که در پشت سوژه شما نور کمی دارد، می توانید با کشیدن انگشت به سمت بالا میزان نور در آن قسمت را افزایش دهید.
براساس گزارش سم موبایل، این قابلیت کاربردی و آسان در آپدیت اندروید 5.1 آبنبات چوبی برای اس 6 و اس 6 اج قابل دسترس خواهد بود.
علاوه بر این قابلیت، این دو گوشی پس از این به روزرسانی قادر خواهند بود عکس های RAW ثبت کنند و همچنین امکان کنترل سرعت شاتر نیز به کاربر داده خواهد شد. انتظار می رود این آپدیت در ماه ژوئن برای اس 6 و اس 6 اج منتشر شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نسخه دو سیم کارتNote 5 احتمالاً از MicroSD پشتیبانی خواهد کرد