گوناگون
الناز فرجی۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۸ مهر

سان فرانسیسکو- چهار سال بعد از مرگ استیو جابز ، یکی از اعضای هیئت رئیسه، جانی ایو؛ گفت که چیزی که بیشتر از همه یادش مانده تمرکز دلگرم کننده ی این بنیان گذار بر کامل و بهتر کردن محصولات شرکت بود .  با تمام شدن آخرین روز تاسیسات جدید نمایشگاه vanity ، ایو در کنار کارگردان جنگ ستارگان جی جی آبرامز بر صحنه ظاهر شد . انتظار نمیرفت ولی مکالمه به سرعت به جابز رسید که دقیقا 4 سال پیش مرده بود .
ایو از خاطراتش با بنیان گذار اپل گفت . " چهار سال پیش من با اندوه زیادی روبه رو شدم " او میگفت که خاطرات به شکل های مختلف تغییر شکل داده اند .
" چیزی که باقی مانده است این است که من هیچ وقت چهار سال پیش را پیشبینی نمیکردم . " تمرکز خیلی ساده ی او برای تلاش در درست کردن چیزهایی بسیار زیبا و عالی . خیلی ساده بود . یک چیز ساده ی دلگرم کننده . سادگی او مانند خلوص بچه ها بود . من فکر نمیکنم تا به حال کسی را انقدر خوشحال دیده بوده باشم . این نوع ساده ی لذت  وقتی  که متوجه میشد که چیزی کار میکند . یا عالی خواهد بود . این از  سادگی قضیه بود . "
ایو که به مدت 14 سال در اپل کار کرده بود  ازناامیدی اش با دیدن فیلم هایی که میخواستند یاد و خاطره ی جابز را زنده نگه دارند صحبت کرد . اما مشکل اینجا بود که طوری که آنها تصویر رئیس اپل را نشان داده بودند دقیق نبود . سپس از او پرسیده شد که آیا فیلم جدید جابز را دیده است . او گفت که ندیده ولی با کسانی که دیدند حرف زده است .
او گفت : این ترس اصلی من است که توسط کسانی تعریف و به تصویر کشیده شوم که خیلی با خانواده ی نزدیک و دوستانم فرق دارند."
شما ممکن است کسی را داشته باشید که هیچ وقت بحث نمیکرد اما حالا دیگر نمیتوانستید این گوشی هایی را دارید را داشته باشد . "
ایو همچنین از نقش جدیدش در اپل صحبت کرد و گفت ای کاش میتوانست این حرکت را چند سال پیش کند . او اوایل امسال به سمت طراح دفتر انتخاب شد . او درباره ی موقعیت جدیدش میگوید " من هیچ وقت انقدر احساس خلاقیت نکردم .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جانی ایو اپل و آنا وینتور ووگ : ماشین ها میتوانند چیزهای زیبا بسازند