نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

به روزرسانی جدید Creator Update برای  Windows 10 در تاریخ 10 آوریل سال جاری منتشر خواهد شد. این خبر در وب سایت رسمی مایکروسافت منتشر شده است و در ادامه آن ذکر شده که این به روز رسانی جدید Redstone 2 نام دارد.
این شرکت ادعا می کند که فروش رسمی زودتر از آوریل سال جاری آغاز نخواهد شد و حتی ممکن است این زمان کمی عقب تر هم بیفتد. ویژگی های جدید این محصول هنوز مشخص نشده اما به گفته توسعه دهنده نسخه اصلی با رفع مشکلات، مطمئنا کار کاربران را راحت تر خواهد کرد. مهمترین ویژگی آن ایجاد رابط کاربری ویندوز هولوگرافیک برای هدست های واقعیت مجازی Windows 10خواهد بود. HP ،DELL ،Lenovo ،ASUS و ACER از جمله کمپانی‌هایی هستند که قصد دارند هدست واقعیت مجازی سازگار با ویندوز 10 عرضه کنند.
در بخش موبایل نیز به روزرسانی Creators Update ویندوز ۱۰ امکانات جدیدی را در بخش کانتینیوم به گوشی‌ها اضافه خواهد کرد. انتظار می‌رود به روزرسانی ویژگی‌های جدیدی همانند Blue Right Reduction را به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بیفزاید. این قابلیت شبیه به ویژگی حالت شب بوده که در برخی از گوشی‌های هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته است.
مایکروسافت از انتشار سیستم عامل های جدید خودداری کرده است و در حال حاضر قصد دارد محصولات خود را برای سیستم عامل Windows 10 ارتقا دهد. بنابراین، شرکت در تلاش است تا فرآیند خرید سیستم عامل و به روز رسانی گجت های مبتنی بر آن را تا حد امکان برای کاربران آسان کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه