سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ بهمن

مدیر کمپانی فرانسوی Ubisoft اعلام کرد، گیمر ها می توانند از امکان بازی رایگان Watch Dogs 2 بهره ببرند. در ادامه این خبر آمده است صاحبان کنسول های نسل هشتم PlayStation 4, Xbox One و PC می توانند به صورت رایگان به بازی دسترسی داشته باشند. قرار است Ubisoft در تاریخ 24 ژانویه 2017 این بازی را به مدت 3 ساعت بصورت رایگان به علاقه مندان عرضه کند.
گیمرها نه تنها قادر به بازی تکنفره بلکه می تواند گروهی نیز از این سری بازی لذت ببرند. نسخه نمایشی بازی Watch Dogs 2 هم اکنون در سایت رسمی کمپانی، همچنین در سرویس خدمات بازی PlayStation Network, Xbox Live نیز قابل مشاهده است.
کارشناسان رسانه معتقدند که این اقدامات مربوط به فروش کم این پروژه است. یکی از دلایل فروش غیرقانونی بازی توسط مجرمان سایبری است. این بازی در نوامبر 2016 برای تمامی سیستم عامل ها و کنسول های بازی منتشر شد. البته گفتنی است این پرژه بازخورد مثبت قابل توجهی را از سمت منتقدین و کاربران کسب کرده است.
این بازی به صورت جهان باز طراحی شده است و شهر پر جنب و جوش به نظر می رسد و به غیر از ماموریت های اصلی و بخش داستانی، مامودیت های جانبی دیگری نیز دارد. در بازی امکان هک کردن انواع وسایل از تلفن های همراه تا ماشین های مختلف وجود دارد که بسیار جذاب پیاده سازی شده است. داستان از آنجا شروع می شود که پس از نصب سیستم نظارتی CtOS (سیستم عامل مرکزی) در شهر شیکاگو، اینبار نوبت سان فرانسیسکو است که به این سیستم نظارتی مجهز شود. قهرمان بازی هکر باهوش جوانی است به نام مارکوس هالووِی که با اتفاقاتی که در دوران کودکی برای وی رخ داده تصمیم می گیرد با گروهی از هکر ها به تخریب این سیستم بپردازد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه