نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

Google ویژگی مهمی را به سیستم‌عامل دسکتاپش، Chrome OS، اضافه نموده است. آخرین نسخه‌ی Chrome OS یعنی 58.0.3007.0 به شما این اجازه را می‌دهد که با استفاده از یک اسکنر اثر انگشت به ChromeBook خود log in نمایید.
شما می‌توانید ویژگی جدید Quick Unlock را با رفتن به آدرس chrome://flags در ChromeBook فعال کنید. ازآنجا می‌توانید این ویژگی را تنظیم کرده و سپس با استفاده از اسکن اثر انگشت خود ChromeBook را تا هنگامی که داخل حساب کاربری‌تان هستید، باز کنید. سپس می‌توانید به بخش تنظیمات اپلیکیشن رفته و تغییراتی را در پیکربندی قسمتScreen lock اعمال کنید. همچنین می‌توانید به تعداد 5 اثر انگشت را در آن ثبت کنید. به گزارش Chrome Story در اوایل صبح امروز این ویژگی در تازه‌ترین ساخت Chrome OS Canary مشاهده می‌شود، در حقیقت در به‌روزرسانی که در هفته‌ی گذشت منتشر گردید، این ویژگی قرار داده شد.
Quick Unlock، ویژگی جدید Chrome OS بر روی سیستم‌عامل‌های iOS، Android، Windows و اخیراً macOS قرار داده‌شده است. خالی از لطف نیست که بگوییم یکی از ویژگی‌هایی که MacBook Pro 2016 را از دیگر نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند دکمه‌ی پاور Touch ID آن است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه