امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۹ تير

8tracks خدمات رادیو اینترنت و پلی‌لیست از هکرها ضربه خورد. کسانی که جزئیات کاربری میلیون‌ها کاربر آن را با اطلاعاتی که به سال 2008 بر می‌گردند، به سرقت بردند. هنوز مشخص نیست چه تعدادی از کاربران آسیب دیده‌اند. سایت اطلاع‌رسانی LeakBase به Motherboard اعلام کرد پایگاه داده کاملی که در وب‌سایت Dark Web قرار دارد شامل 18 میلیون حساب کاربری، و خروجی با حدود 6 میلیون نام کاربری، آدرس‌های ایمیل و رمز عبور ترکیب شده هستند.
آیا شما دچار مشکل شده‌اید؟ این امکان وجود دارد که هکرها قادر به ایجاد شکاف در رمز عبورهایی باشند که به صورت ترکیبی از الگوریتم SHA1 استفاده می‌کنند و بدتر از آن، اگر فرد از جزئیات مشابه در دیگر سایت‌ها استفاده می‌کند، هکرها ممکن است قادر به دستیابی به این حساب‌ها نیز شوند.
8tracks اشاره کرد که حساب کاربری Github یکی از کارمندان این شرکت که با احراز هویت دو مرحله‌ای محافظت نشده بود، به عنوان یک عامل برای این حمله مطرح شده است. پس اگر شما با 8tracks ثبت نام کرده‌اید، بهتر است رمز عبور خود را تغییر دهید و از راه‌کار ایجاد امنیت دو مرحله‌ای با حداکثر سرویس‌های ممکن برای حفظ امنیت استفاده کنید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه