کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ آبان

شرکت Microsoft در انتظار عقد قرارداد ۲۶.۲ میلیارد دلاری برای خرید مالکیت LinkedIn تا پایان سال بود که متعاقب آن از طرف LinkedIn گزارشی بسیار اساسی از سود 3 ماهه‌ی سوم اعلام شد.
با این حال،  شرکت LinkedIn گزارش رشد معیارهای اصلی خود را نقطه‌ی عطفی در مراحل بعدی پیش رو می‌داند. درآمد۳ ماهه‌ی سوم ۹۶۰ میلیون دلار، ۲۳ درصد بیشتر از سال گذشته گزارش شده است. سود هر سهم ۱.۱۸ دلار، درآمد خالص محاسبه نشده ۱۶۳ میلیون دلار و تعداد کاربران این سرویس، ۱۸ درصد بالاتر از قبل و در حدود ۴۶۷ میلیون نفر اعلام گردید.
به طور متوسط،  تحلیلگران انتظار درآمد ۹۵۹ میلیون دلاری را برای این شرکت داشته‌اند. LinkedIn اظهار داشت حساب‌های کاربری موبایل که در حال حاضر ۶۰ درصد از کل تعرفه‌ی این شرکت را به خود اختصاص داده، دو برابر تعداد سرویس‌های رومیزی رشد کرده‌اند.
رئیس امور مالی LinkedIn، آقایJeff Weiner تصریح کرد ادامه‌ی سرمایه‌گذاری بر روی پلتفرم شرکت در۳ ماهه‌ی سوم، اشتغال پرسود و عملکرد مالی خوبی را در پی داشته است. وی افزود، آن‌گونه که انتظار می‌رود، ادغام LinkedIn و Microsoft فرصتی برای ایجاد اثر بخشی چشمگیر بر روی اعضا و مشتریان خود داشته باشد. این شرکت همچنان به‌روزرسانی خدمات خود را در حوزه هایی مانند آموزش و کاریابی، ادامه داده است. حال آنکه با ادغام این دو شرکت شاهد افزایش محصولات و خدمات آن دو خواهیم بود.
با پشت سر گذاشتن این مرحله، بنگاه کاریابیTalent Solutions شرکت LinkedIn، درآمدی بالغ بر ۶۲۳ میلیون دلار، ۲۴ درصد بیشتر از سال‌های پیشین که تنها۶۷ میلیون دلار آن از  بخش یادگیری بدست آمده، به ارمغان می‌آورد.

برچسب هاLinkedInMicrosoft
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیوگرافی بیل گیتس؛ از ابتدا تا ثروتی بی انتها