گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۵ تير

دو برند تجاری متخصص در زمینه‌ی فناوری‌‌های تلفن همراه، Nokia و Xiaomi ، توافقی مبنی بر امکان استفاده‌ی مشترک از فناوری‌های یکدیگر در محصولاتشان را امضا کردند. بر اساس این قرارداد دسترسی به شبکه‌های نوری در ارتباطات و مسیریابی IP با استفاده از پردازنده‌های قدرتمند میسر خواهد‌ شد.
هر دو شرکت قصد دارند در آینده‌ی نزدیک همکاری‌های مشترک خود را در زمینه‌ی تقویت فناوری واقعیت افزوده و گسترش هوش مصنوعی برای توسعه‌ی گوشی‌های همراه آغاز نمایند. البته در زمینه‌ی اقتصادی، این دو شکرت هنوز اخبار مربوط به مفاد مالی این قرارداد را ذکر نکرده‌اند.
آنچه بر کارشناسان حوزه‌ی موبایل پوشیده نیست این است که کمپانی Nokia، اگرچه تاکنون تعداد زیادی از موبایل‌های هوشمند را به بازار ارائه نکرده است، اما تعداد زیادی از پتنت‌های ابزارهای همراه را به مرحله‌ی تأیید ثبت اختراع رسانده است که در حال حاضر اکثر کمپانی‌های جهانی از جمله دو غول تکنولوژی جهان، Apple  و Microsoft با برنامه‌ریزی برای دستیابی به این تکنولوژی‌ها و استفاده از آن‌ها در محصولاتشان، قرارداد‌هایی در زمینه‌ی مشارکت در تولید را با شرکای فنلاندی به امضا رسانده‌‌اند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه