نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر

شرکت مایکروسافت مرورگر Edge را برای iOS به صورت پیش‌فرض عرضه کرد و قول داده که آن را برای Android نیز به زودی عملی کند. علاوه بر این‌ها این شرکت Microsoft Launcher را برای Android در پیش‌نمایشی عمومی راه‌اندازی کرد. Edge برای iOS از طریق Apple TestFlight در دسترس است و بر اساس قوانین Apple تنها محدود به 10000 کاربر است.
مایکروسافت از Windows Insiders در ایالات متحده برای ثبت نام در مرورگر دعوت کرده است، کاربران Android نیز این قابلیت را دارند که در همین لینک ثبت نام کنند. این نسخه از پیش‌نمایش از هفته‌ی آینده به Google Play Store وارد می‌شود. مایکروسافت امیدوار است Edge را برای Android و iOS تا اواخر سال جاری رسما منتشر کند.
در این خبر آمده که Microsoft Launcher نیز به صورت نسخه‌ی پیش‌نمایش برای کاربران انگلیسی در ایالات متحده بر روی Google Play در دسترس است. مایکروسافت وعده داده است که به تدریج آن را به بازارهای دیگر عرضه کند و تا اواخر امسال از حالت پیش‌نمایش خارج کند.
این برنامه‌ها در واقع بخشی از استراتژی بزرگ مایکروسافت برای نزدیک‌تر کردن Windows 10 PCs به دستگاه‌های Android و iOS است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه