سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

مدیر کمپانی تایوانی Acer از دو مانیتور جدید در خانواده ی مانیتور های گیمینگ این کمپانی تحت عنوان Predator رونمایی کرد. در حال حاضر دو مدل از این مانیتور با نام های Predator Z271UV و Predator X27با صفحه نمایش 27 اینچی معرفی شده است که بر پایه ی سیستم Quantum Dot و مکانیسم نقاط کوانتمی تولید شده است.
سیستم Quantum Dot کیفیت، عمق، کنتراست تصویر و دقت رنگ را در مانیتور فراهم می کند. Predator X27 دارای کیفیت 4K Ultra HD بوده و مجهز به پردازنده ی NVIDIA G-SYNC با پشتیبانی از تکنولوژی HDR و فرکانس 144 هرتز می باشد.
از ویژگی های اصلی مانیتور Predator Z271UV، صفحه نمایشی است که 99٪ فضای رنگ Adobe RGB را نمایش می دهد، در نتیجه Z271UV می تواند 130 درصد از طیف رنگی را به نمایش بگذارد. این مانیتور دارای صفحه نمایش خمیده و کیفیت تصویر 2560x1440 پیکسل است. همچنین این دو مانیتور دارای درگاه های HDMI، USB، DisplayPort و خروجی میکروفون می باشد.
Predator Z271UV می تواند در محدوده ی زاویه ی 25 درجه تا 30 درجه چرخش داشته باشد. همچنین دارای یک پایه ی 12 سانتی متری در زیر مانیتور می باشد. قیمت عرضه ی این محصول هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه